OR-55-TG OR-57-TG

OR-56-TG: Be-combi 3500plus

OR-56-TG Op deze pagina vind je alle informatie over OR–56–TG, een Be-combi 3500plus. Het is een huifopbouw uit 2019. De APK van deze 3500plus is vervallen op 05-03-2023 (ruim 2½ jaar geleden).

Wat wil je doen met OR-56-TG?

infoverkopentools

Specificaties van de OR-56-TG

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Huifopbouw
Merk Be-combi
Model 3500plus
Kenteken OR-56-TG, OR–56–TG, OR 56 TG (gespeld: Otto Rudolf Vijf Zes Theodoor Gerard)
Type B350
Europese voertuigcategorie O2
Schadeverleden Schades van deze Be-combi 3500plus opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 23-08-2023 (ruim 2 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 18-02-2019 (bijna 7 jaar geleden)
Datum eerste toelating 18-02-2019 (bijna 7 jaar geleden)
Vervaldatum APK 05-03-2023 (ruim 2½ jaar geleden)

Tijdlijn van de OR56TG

18-02-2019 Eerste tenaamstelling in nederland
18-02-2019 Eerste toelating
18-02-2019 Vorige aanvang tenaamstelling
14-09-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
05-03-2022 Vorige vervaldatum apk
05-03-2023 Huidige vervaldatum apk
23-08-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Be-combi 3500plus opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 1665 kg
Massa leeg voertuig 1835 kg
Toegestane maximum massa voertuig 3500 kg
Wielbasis 310 cm
Lengte voertuig 539 cm
Breedte voertuig 230 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 478 cm
Technische maximale massa voertuig 5000 kg
Schadeverleden Schades van deze Be-combi 3500plus opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Be-combi 3500plus opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Be-combi 3500plus opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 06
Carrosserie (omschrijving) Huifopbouw
Schadeverleden Schades van deze Be-combi 3500plus opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 932 kg
Schadeverleden Schades van deze Be-combi 3500plus opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Be-combi 3500plus opvragen

APK-gebreken van de OR56TG

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

05-03-2020 11:39 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet)
05-03-2020 11:39 Remkrachtregelaar ontbreekt, plaat aanwezig
05-03-2020 11:39 Kentekenplaatverlichting straalt licht naar achter
05-03-2020 11:39 Achterlicht werkt niet (goed)
05-03-2020 11:39 Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd of verwijd
05-03-2020 15:03 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet)
09-02-2022 10:11 Remvertraging bedrijfsrem slecht (< 50% awet)
09-02-2022 10:11 Achterlicht werkt niet (goed)

Schades bekijken van deze Be-combi 3500plus.

Bijwerkdatum OR-56-TG

De gegevens van deze Be-combi 3500plus met kenteken OR56TG (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Be-combi 3500plus?

Schadeverleden van de OR 56 TG

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2019? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR56TG weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze 3500plus (OR56TG)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OR-56-TG. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–56–TG één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MR-56-TG, een Suzuki Rf600r motorfiets uit 1994.
  2. Verandering op plek 1: WR-56-TG, een Anssems A-s2000-3013 aanhangwagen uit 1997.
  3. Verandering op plek 2: OP-56-TG, een Krone N/a oplegger uit 2013.
  4. Verandering op plek 2: OS-56-TG, een Soriberica Sp71-sr3fr oplegger uit 2021.
  5. Verandering op plek 3: OR-46-TG, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2019.
  6. Verandering op plek 3: OR-66-TG, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2019.
  7. Verandering op plek 4: OR-55-TG, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2018.
  8. Verandering op plek 4: OR-57-TG, een Stas S300cx oplegger uit 2019.
  9. Verandering op plek 5: OR-56-SG, een Van hool 3-assige oplegger oplegger uit 2019.
  10. Verandering op plek 5: OR-56-VG, een Kwb P450-fs-h oplegger uit 2019.
  11. Verandering op plek 6: OR-56-TF, een Krone N/a oplegger uit 2019.
  12. Verandering op plek 6: OR-56-TH, een Stas S300cx oplegger uit 2019.

Meer kentekens met O, R, T en G

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, T en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 6 in OR56TG vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORTG-kentekens.

Meer Be-combi 3500plus op voertuig-zoeker.nl

Be-combi 3500plus opleggers

873 Be-combi 3500plus opleggers
Bekijk Be-combi 3500plus opleggers.
1.122 Be-combi opleggers
Bekijk Be-combi opleggers.

Be-combi 3500plus huifopbouws

36 Be-combi 3500plus huifopbouws
Bekijk Be-combi 3500plus huifopbouws.
62 Be-combi huifopbouws
Bekijk Be-combi huifopbouws.

De meest verkochte oplegger-modellen van Be-combi zijn: Be-combi 3500plus, Be-combi 1800plus, Be-combi Bu7000, Be-combi 1800 plus en Be-combi Bu 7000.