OJ-39-GF OJ-41-GF

OJ-40-GF: Benalu T39nlnep

OJ-40-GF Op deze pagina vind je alle informatie over OJ–40–GF, een Benalu T39nlnep. Het is een tankwagen uit 2006. De APK van deze T39nlnep vervalt op 01-03-2026 (over bijna 6 maanden).

Wat wil je doen met OJ-40-GF?

infoverkopentools

Specificaties van de OJ-40-GF

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Tankwagen
Merk Benalu
Model T39nlnep
Kenteken OJ-40-GF, OJ–40–GF, OJ 40 GF (gespeld: Otto Jan Vier Nul Gerard Ferdinand)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 420 cm v. voorste achteras
Schadeverleden Schades van deze Benalu T39nlnep opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 19-06-2013 (ruim 12 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 01-03-2006 (bijna 20 jaar geleden)
Datum eerste toelating 01-03-2006 (bijna 20 jaar geleden)
Vervaldatum APK 01-03-2026 (over bijna 6 maanden)

Tijdlijn van de OJ40GF

01-03-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
01-03-2006 Eerste toelating
19-06-2013 Huidige aanvang tenaamstelling
01-03-2022 Vorige vervaldatum apk
01-03-2023 Vorige vervaldatum apk
01-03-2024 Vorige vervaldatum apk
01-03-2025 Vorige vervaldatum apk
01-03-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Benalu T39nlnep opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 32.010 kg
Massa leeg voertuig 6990 kg
Toegestane maximum massa voertuig 39.000 kg
Wielbasis 877 cm
Lengte voertuig 1342 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1159 cm
Technische maximale massa voertuig 39.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Benalu T39nlnep opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Benalu T39nlnep opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Benalu T39nlnep opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 11
Carrosserie (omschrijving) Tankwagen
Schadeverleden Schades van deze Benalu T39nlnep opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Benalu T39nlnep opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Benalu T39nlnep opvragen

APK-gebreken van de OJ40GF

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

14-01-2019 14:05 Koppelingspen te veel gesleten
06-01-2020 16:26 Band beschadigd
06-01-2020 16:26 Remcilinder vertoont te veel corrosie
06-01-2020 16:26 Band onvoldoende profiel
04-01-2021 15:30 Vrije slag remcilinder te groot
04-01-2021 15:30 Wiellager te veel speling
04-01-2021 15:30 Remcilinder vertoont te veel corrosie
04-01-2021 15:30 Werking veersysteem ondeugdelijk
04-01-2021 15:30 Waarschuwingsinrichting antiblokkeersysteem geeft defect aan
16-01-2023 14:56 Wiellager te veel speling
16-01-2023 14:56 Remcilinder vertoont te veel corrosie
15-01-2024 10:55 Remverschil op 1 as te groot
15-01-2024 10:55 Band onvoldoende profiel
15-01-2024 10:55 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm

Schades bekijken van deze Benalu T39nlnep.

Bijwerkdatum OJ-40-GF

De gegevens van deze Benalu T39nlnep met kenteken OJ40GF (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Benalu T39nlnep?

Schadeverleden van de OJ 40 GF

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ40GF weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze T39nlnep (OJ40GF)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-40-GF. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–40–GF één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FJ-40-GF, een bruine Ford Fiesta 1100 l personenauto uit 1979.
  2. Verandering op plek 2: OG-40-GF, een Burg Bpo 12-20 grnxx oplegger uit 2000.
  3. Verandering op plek 2: OL-40-GF, een Krone Sd oplegger uit 2011.
  4. Verandering op plek 3: OJ-20-GF, een Hts Sl-3090-t oplegger uit 2006.
  5. Verandering op plek 3: OJ-70-GF, een Lag O3-38 kc oplegger uit 2006.
  6. Verandering op plek 4: OJ-41-GF, een Benalu T39nlnep oplegger uit 2006.
  7. Verandering op plek 5: OJ-40-FF, een York Sidt40/3 oplegger uit 1996.
  8. Verandering op plek 5: OJ-40-HF, een Samro St39wgra oplegger uit 2006.
  9. Verandering op plek 6: OJ-40-GD, een Lag O3-40 03 oplegger uit 2006.
  10. Verandering op plek 6: OJ-40-GG, een Draco Tza 230 oplegger uit 2006.

Meer kentekens met O, J, G en F

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, G en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 0 in OJ40GF vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJGF-kentekens.

Meer Benalu T39nlnep op voertuig-zoeker.nl

Benalu T39nlnep opleggers

109 Benalu T39nlnep opleggers
Bekijk Benalu T39nlnep opleggers.
316 Benalu opleggers
Bekijk Benalu opleggers.

Benalu T39nlnep tankwagens

109 Benalu T39nlnep tankwagens
Bekijk Benalu T39nlnep tankwagens.
187 Benalu tankwagens
Bekijk Benalu tankwagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van Benalu zijn: Benalu T39nlnep, Benalu Powderliner, Benalu Optiliner, Benalu T39nlben en Benalu N/a.