Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Broshuis |
Model | 2abd-38 |
Kenteken | OJ-17-LK, OJ–17–LK, OJ 17 LK (gespeld: Otto Jan Één Zeven Lodewijk Karel) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 030 cm a. hart koppeling |
Bijzonderheden |
Lengte (L): 1340-2304 cm Wielbasis: 1123-2087 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1200-2164 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis 2abd-38 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 23-12-2020 (ruim 4½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 05-10-2006 (bijna 19 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 05-10-2006 (bijna 19 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 15-07-2026 (over ruim 10 maanden) |
Tijdlijn van de OJ17LK |
|
05-10-2006 | Eerste tenaamstelling in nederland |
05-10-2006 | Eerste toelating |
23-12-2020 | Huidige aanvang tenaamstelling |
15-07-2021 | Vorige vervaldatum apk |
15-07-2022 | Vorige vervaldatum apk |
15-07-2023 | Vorige vervaldatum apk |
15-07-2024 | Vorige vervaldatum apk |
15-07-2025 | Vorige vervaldatum apk |
15-07-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Broshuis 2abd-38 opvragen |
Laadvermogen | 29.790 kg |
Massa leeg voertuig | 10.710 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 40.500 kg |
Breedte voertuig | 255 cm |
Technische maximale massa voertuig | 42.500 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis 2abd-38 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis 2abd-38 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis 2abd-38 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis 2abd-38 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 22.500 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis 2abd-38 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis 2abd-38 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
23-06-2020 11:00 | Verbinding stangenstelsel stuurinrichting te veel speling |
23-06-2020 11:00 | Drukreservoirs ondeugdelijk, beschadigd, verroest of lek |
23-06-2020 11:00 | Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
14-07-2021 14:05 | Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
17-06-2022 15:52 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
17-06-2022 15:52 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
09-06-2023 13:20 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
23-06-2025 10:33 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Schades bekijken van deze Broshuis 2abd-38.
De gegevens van deze Broshuis 2abd-38 met kenteken OJ17LK (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 17-07-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ17LK weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-17-LK. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–17–LK één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, L en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 7 in OJ17LK vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJLK-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OJÂ 17Â LK, gebruik dan onderstaande zoekbox: