OK-51-RB OK-56-RB

OK-55-RB: Broshuis 31n0-eu

OK-55-RB Op deze pagina vind je alle informatie over OK–55–RB, een Broshuis 31n0-eu. Het is een voertuig met open laadvloer uit 2008. De APK van deze 31n0-eu is vervallen op 26-04-2025 (ruim 4 maanden geleden).

Wat wil je doen met OK-55-RB?

infoverkopentools

Specificaties van de OK-55-RB

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Open laadvloer (voertuig met open laadvloer)
Merk Broshuis
Model 31n0-eu
Kenteken OK-55-RB, OK–55–RB, OK 55 RB (gespeld: Otto Karel Vijf Vijf Rudolf Bernard)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk t.p.v. hart koppeling
Bijzonderheden Lengte (L): 1370-2145 cm
afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1200-1975 cm
Wielbasis: 0946-1721 cm
Schadeverleden Schades van deze Broshuis 31n0-eu opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 02-07-2019 (ruim 6 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 12-09-2008 (bijna 17 jaar geleden)
Datum eerste toelating 12-09-2008 (bijna 17 jaar geleden)
Vervaldatum APK 26-04-2025 (ruim 4 maanden geleden)

Tijdlijn van de OK55RB

12-09-2008 Eerste tenaamstelling in nederland
12-09-2008 Eerste toelating
02-07-2019 Huidige aanvang tenaamstelling
20-04-2022 Vorige vervaldatum apk
20-04-2023 Vorige vervaldatum apk
26-04-2024 Vorige vervaldatum apk
26-04-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Broshuis 31n0-eu opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 38.200 kg
Massa leeg voertuig 6800 kg
Toegestane maximum massa voertuig 45.000 kg
Breedte voertuig 255 cm
Technische maximale massa voertuig 45.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Broshuis 31n0-eu opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Broshuis 31n0-eu opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Broshuis 31n0-eu opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 01
Carrosserie (omschrijving) Open laadvloer
Schadeverleden Schades van deze Broshuis 31n0-eu opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 18.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Broshuis 31n0-eu opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Broshuis 31n0-eu opvragen

Bijwerkdatum OK-55-RB

De gegevens van deze Broshuis 31n0-eu met kenteken OK55RB (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 28-04-2025.

Wat wil je doen met deze Broshuis 31n0-eu?

Schadeverleden van de OK 55 RB

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK55RB weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze 31n0-eu (OK55RB)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OK-55-RB. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–55–RB één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MK-55-RB, een Bmw K 75 S motorfiets uit 1990.
  2. Verandering op plek 1: WK-55-RB, een Adria 4270 td aanhangwagen uit 1993.
  3. Verandering op plek 2: OJ-55-RB, een Groenewegen Dro-14-27 oplegger uit 2007.
  4. Verandering op plek 2: OL-55-RB, een Berdex Os 1227 oplegger uit 2012.
  5. Verandering op plek 3: OK-35-RB, een Lag O-3-40 02 oplegger uit 2008.
  6. Verandering op plek 4: OK-54-RB, een Feldbinder Eut 40 3 oplegger uit 2008.
  7. Verandering op plek 4: OK-56-RB, een Samro St 39wgpe oplegger uit 2008.
  8. Verandering op plek 5: OK-55-LB, een Kaessbohrer Sc oplegger uit 2008.
  9. Verandering op plek 5: OK-55-SB, een Chereau Csd3 oplegger uit 2008.
  10. Verandering op plek 6: OK-55-RF, een Jumbo To 200 Ze oplegger uit 2008.

Meer kentekens met O, K, R en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, R en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 5 in OK55RB vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKRB-kentekens.

29 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

12-09-2008 (bijna 17 jaar geleden):
  1. OK-03-RF: Kwb P504-sti-h
  2. OK-25-KV: Tracon trailers To 3
  3. OK-25-RD: Doornwaard Dt 8500 oz
  4. OK-26-PL: Van hool 3b2013
  5. OK-28-PL: Van hool 3b2013
  6. OK-28-RD: Renders Roc 12.18
  7. OK-29-PL: Van hool 3b2013
  8. OK-34-RD: Van eck S t-3ln
  9. OK-46-PJ: Kuiper Pld
  10. OK-58-NX: Schmitz cargobull Sko 24/l -13.4 fp 45 cool(sko 24)
  11. OK-58-PJ: Groenewegen Dro-12-20
  12. OK-60-PJ: Groenewegen Dro-12-20
  13. OK-60-RB: Veldhuizen Hs 30-1
  14. OK-62-PJ: Groenewegen Dro-12-20
  15. OK-74-NL: Pacton L3-002
  16. OK-74-RD: Krone Sd
  17. OK-78-KY: Pacton T3-010
  18. OK-82-PG: Schmitz cargobull Sko 24/l -13.4 fp 45 cool(sko 24)
  19. OK-83-RD: H.t.f. Hzo 39
  20. OK-88-LD: Pacton L3-002
  21. OK-88-RL: Krone Sd
  22. OK-93-RD: Veldhuizen Hs 35-2
  23. OK-93-RL: Krone Sd
  24. OK-95-NZ: Schmitz cargobull Sko 24/l -13.4 fp 45 cool(sko 24)
  25. OK-95-RD: Veldhuizen P37-2
  26. ON-01-HH: Schmitz Sko 24
  27. ON-14-HF: Schmitz Sko 24
  28. ON-16-HH: Schmitz Sko 24
  29. OR-13-XJ: Wilken S4-2

Meer Broshuis 31n0-eu op voertuig-zoeker.nl

Broshuis 31n0-eu opleggers

30 Broshuis 31n0-eu opleggers
Bekijk Broshuis 31n0-eu opleggers.
4.669 Broshuis opleggers
Bekijk Broshuis opleggers.

Broshuis 31n0-eu voertuigen met open laadvloer

één Broshuis 31n0-eu voertuig met open laadvloer
Bekijk Broshuis 31n0-eu voertuig met open laadvloer.
1.019 Broshuis voertuigen met open laadvloer
Bekijk Broshuis voertuigen met open laadvloer.

De meest verkochte oplegger-modellen van Broshuis zijn: Broshuis Mfcc, Broshuis 3ucc-39/45, Broshuis 3akcc, Broshuis 2akcc en Broshuis 5akcc.