Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Broshuis |
Model | 31n5-eu |
Kenteken | OK-48-BY, OK–48–BY, OK 48 BY (gespeld: Otto Karel Vier Acht Bernard Ypsilon) |
Europese voertuigcategorie | O3 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk t.p.v. steun |
Bijzonderheden |
Lengte (L): 1355-2035 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1198-1878 cm Wielbasis: 946-1626 cm Indien in uitgeschoven toestand de wettelijke maxima van het voertuig danwel samenstel van voertuigen wordt overschreden, moet een ontheffing ex artikel 7.1 van het Voertuigreglement aanwezig zijn. |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis 31n5-eu opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 22-01-2008 (bijna 18 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 22-01-2008 (bijna 18 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 22-01-2008 (bijna 18 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 20-02-2026 (over bijna 6 maanden) |
Tijdlijn van de OK48BY |
|
22-01-2008 | Eerste tenaamstelling in nederland |
22-01-2008 | Eerste toelating |
22-01-2008 | Huidige aanvang tenaamstelling |
27-01-2022 | Vorige vervaldatum apk |
01-02-2023 | Vorige vervaldatum apk |
20-02-2024 | Vorige vervaldatum apk |
20-02-2025 | Vorige vervaldatum apk |
20-02-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Broshuis 31n5-eu opvragen |
Laadvermogen | 36.000 kg |
Massa leeg voertuig | 9000 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 45.000 kg |
Breedte voertuig | 255 cm |
Technische maximale massa voertuig | 45.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis 31n5-eu opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis 31n5-eu opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis 31n5-eu opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis 31n5-eu opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 18.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis 31n5-eu opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis 31n5-eu opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
24-01-2019 15:45 | Koppelingspen te veel gesleten |
24-01-2020 13:29 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
24-01-2020 13:29 | Waarschuwingsinrichting antiblokkeersysteem geeft defect aan |
12-01-2021 12:30 | Veerbevestiging ondeugdelijk |
12-01-2021 12:30 | Remcilinder vertoont te veel corrosie |
12-01-2021 12:30 | Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
12-01-2021 12:30 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
01-02-2022 11:28 | Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet) |
20-02-2023 12:17 | Band onvoldoende profiel |
20-02-2023 12:17 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Schades bekijken van deze Broshuis 31n5-eu.
De gegevens van deze Broshuis 31n5-eu met kenteken OK48BY (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK48BY weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OK-48-BY. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–48–BY één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, B en Y als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 8 in OK48BY vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKBY-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OKÂ 48Â BY, gebruik dan onderstaande zoekbox: