Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Broshuis |
Model | 31n5-eu |
Kenteken | OK-82-LG, OK–82–LG, OK 82 LG (gespeld: Otto Karel Acht Twee Lodewijk Gerard) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk t.p.v. steun |
Bijzonderheden |
Lengte (L): 1355-2035 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1198-1878 cm Wielbasis: 946-1626 cm Indien in uitgeschoven toestand de wettelijke maxima van het voertuig danwel samenstel van voertuigen wordt overschreden, moet een ontheffing ex artikel 7.1 van het Voertuigreglement aanwezig zijn. |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis 31n5-eu opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 31-01-2011 (bijna 15 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 27-02-2009 (bijna 17 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 27-02-2009 (bijna 17 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 13-10-2025 (over ruim 1 maand) |
Tijdlijn van de OK82LG |
|
27-02-2009 | Eerste tenaamstelling in nederland |
27-02-2009 | Eerste toelating |
31-01-2011 | Huidige aanvang tenaamstelling |
01-10-2021 | Vorige vervaldatum apk |
01-10-2022 | Vorige vervaldatum apk |
07-10-2023 | Vorige vervaldatum apk |
13-10-2024 | Vorige vervaldatum apk |
13-10-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Broshuis 31n5-eu opvragen |
Laadvermogen | 36.000 kg |
Massa leeg voertuig | 9000 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 45.000 kg |
Breedte voertuig | 255 cm |
Technische maximale massa voertuig | 45.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis 31n5-eu opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis 31n5-eu opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis 31n5-eu opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis 31n5-eu opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 18.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis 31n5-eu opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis 31n5-eu opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
01-10-2020 14:21 | Vrije slag remcilinder te groot |
01-10-2020 14:21 | Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
24-08-2021 14:14 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
24-08-2021 14:14 | Mistachterlicht werkt niet (goed) |
07-10-2022 12:15 | Band beschadigd |
07-10-2022 12:15 | Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren |
07-10-2022 12:15 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
07-10-2022 12:15 | Achterlicht werkt niet (goed) |
13-10-2023 13:23 | Vrije slag remcilinder te groot |
Schades bekijken van deze Broshuis 31n5-eu.
De gegevens van deze Broshuis 31n5-eu met kenteken OK82LG (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2009? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK82LG weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OK-82-LG. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–82–LG één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, L en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8 en 2 in OK82LG vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKLG-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OKÂ 82Â LG, gebruik dan onderstaande zoekbox: