OK-08-GF OK-10-GF

OK-09-GF: Broshuis 31n5

OK-09-GF Op deze pagina vind je alle informatie over OK–09–GF, een Broshuis 31n5. Het is een open wagen uit 2008. De APK van deze 31n5 vervalt op 19-02-2026 (over ruim 5 maanden).

Wat wil je doen met OK-09-GF?

infoverkopentools

Specificaties van de OK-09-GF

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Open wagen
Merk Broshuis
Model 31n5
Kenteken OK-09-GF, OK–09–GF, OK 09 GF (gespeld: Otto Karel Nul Negen Gerard Ferdinand)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. balk
Bijzonderheden Lengte (L): 1370-2030 cm
Wielbasis: 0946-1606 cm
afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1180-1840 cm
Schadeverleden Schades van deze Broshuis 31n5 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 25-01-2008 (bijna 18 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 22-01-2008 (bijna 18 jaar geleden)
Datum eerste toelating 22-01-2008 (bijna 18 jaar geleden)
Vervaldatum APK 19-02-2026 (over ruim 5 maanden)

Tijdlijn van de OK09GF

22-01-2008 Eerste tenaamstelling in nederland
22-01-2008 Eerste toelating
25-01-2008 Huidige aanvang tenaamstelling
09-02-2022 Vorige vervaldatum apk
16-02-2023 Vorige vervaldatum apk
16-02-2024 Vorige vervaldatum apk
16-02-2025 Vorige vervaldatum apk
19-02-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Broshuis 31n5 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 32.450 kg
Massa leeg voertuig 12.550 kg
Toegestane maximum massa voertuig 45.000 kg
Breedte voertuig 255 cm
Technische maximale massa voertuig 51.600 kg
Schadeverleden Schades van deze Broshuis 31n5 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Broshuis 31n5 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Broshuis 31n5 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Schadeverleden Schades van deze Broshuis 31n5 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 18.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Broshuis 31n5 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Broshuis 31n5 opvragen

APK-gebreken van de OK09GF

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

09-02-2021 13:51 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 95% >= 90% awet)
15-02-2024 11:30 Band vertoont uitstulping(en)

Schades bekijken van deze Broshuis 31n5.

Bijwerkdatum OK-09-GF

De gegevens van deze Broshuis 31n5 met kenteken OK09GF (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Broshuis 31n5?

Schadeverleden van de OK 09 GF

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK09GF weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze 31n5 (OK09GF)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OK-09-GF. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–09–GF één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MK-09-GF, een Yamaha Xj 900 f motorfiets uit 1990.
  2. Verandering op plek 1: WK-09-GF, een Caravelair A4004 G aanhangwagen uit 1993.
  3. Verandering op plek 2: OJ-09-GF, een Floor Flo-17-20h2 oplegger uit 2006.
  4. Verandering op plek 2: OL-09-GF, een Haan Opl 45 oplegger uit 2010.
  5. Verandering op plek 3: OK-19-GF, een Schmitz Spr 24/l-13.62 e b(s01) oplegger uit 2008.
  6. Verandering op plek 4: OK-08-GF, een Pacton T3-010 oplegger uit 2008.
  7. Verandering op plek 5: OK-09-FF, een Schmitz Scs 24/l-13.62 e db(s01) oplegger uit 2008.
  8. Verandering op plek 5: OK-09-HF, een Samro Sd33wh oplegger uit 2008.
  9. Verandering op plek 6: OK-09-GD, een Van eck Ut-3b oplegger uit 2008.
  10. Verandering op plek 6: OK-09-GG, een Schmitz Scs 24/l-13.62 e db(s01) oplegger uit 2008.

Meer kentekens met O, K, G en F

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, G en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0 en 9 in OK09GF vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKGF-kentekens.

29 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

22-01-2008 (bijna 18 jaar geleden):
  1. OJ-30-YS: Kuiper Pld
  2. OJ-99-ZZ: Krone Sd
  3. OK-05-BB: Krone Sd
  4. OK-12-FH: Veldhuizen Do
  5. OK-12-FS: Schmitz Scs 24/l-13.62 m b(s01)
  6. OK-15-FK: Groenewegen Ro-16-27 Pc
  7. OK-16-FK: Groenewegen Ro-16-27 pc
  8. OK-19-FS: Schmitz Scs 24/l-13.62 m b(s01)
  9. OK-30-DP: Schmitz Sko 24
  10. OK-31-DP: Schmitz Sko 24
  11. OK-35-DP: Schmitz Sko 24
  12. OK-36-DP: Schmitz Sko 24
  13. OK-38-DP: Schmitz Sko 24
  14. OK-48-BY: Broshuis 31n5-eu
  15. OK-50-DL: Groenewegen Dro-14-27
  16. OK-59-DL: Groenewegen Dro-14-27
  17. OK-60-DL: Groenewegen Dro-14-27
  18. OK-73-GD: Lag 0-2-33
  19. OK-77-FZ: Floor Flo-18-30s2
  20. OK-78-FZ: Floor Flo-12-20k1
  21. OK-90-GF: Tracon trailers To.s 1518
  22. OK-97-GD: Menci Sa700r
  23. OL-54-TJ: Nooteboom Ovb-42-03v
  24. ON-63-NH: Schmitz Sko 24
  25. OP-43-SG: Gheysen en verpoort R2110b
  26. OP-57-LN: Lag Lag
  27. OR-09-GL: Krone Sd27c2ep
  28. OR-99-YK: Es-ge 3-sal-39-na
  29. OT-83-BD: Schmitz S3

Meer Broshuis 31n5 op voertuig-zoeker.nl

Broshuis 31n5 opleggers

34 Broshuis 31n5 opleggers
Bekijk Broshuis 31n5 opleggers.
4.669 Broshuis opleggers
Bekijk Broshuis opleggers.

Broshuis 31n5 open wagens

32 Broshuis 31n5 open wagens
Bekijk Broshuis 31n5 open wagens.
1.107 Broshuis open wagens
Bekijk Broshuis open wagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van Broshuis zijn: Broshuis Mfcc, Broshuis 3ucc-39/45, Broshuis 3akcc, Broshuis 2akcc en Broshuis 5akcc.