Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Broshuis |
Model | 31n5 |
Type | Eu |
Kenteken | OF-24-YT, OF–24–YT, OF 24 YT (gespeld: Otto Ferdinand Twee Vier Ypsilon Theodoor) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. tegen balk t.p.v. hart koppeling |
Bijzonderheden |
Wielbasis: 0946-1576 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1168-1798 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis 31n5 Eu opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 01-02-2012 (bijna 14 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 10-05-1999 (ruim 26 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 10-05-1999 (ruim 26 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 21-12-2025 (over ruim 3 maanden) |
Tijdlijn van de OF24YT |
|
10-05-1999 | Eerste tenaamstelling in nederland |
10-05-1999 | Eerste toelating |
01-02-2012 | Huidige aanvang tenaamstelling |
16-12-2021 | Vorige vervaldatum apk |
21-12-2022 | Vorige vervaldatum apk |
21-12-2023 | Vorige vervaldatum apk |
21-12-2024 | Vorige vervaldatum apk |
21-12-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Broshuis 31n5 Eu opvragen |
Laadvermogen | 36.000 kg |
Massa leeg voertuig | 9000 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 45.000 kg |
Wielbasis | 75 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 75 cm |
Technische maximale massa voertuig | 45.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis 31n5 Eu opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis 31n5 Eu opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis 31n5 Eu opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis 31n5 Eu opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 18.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis 31n5 Eu opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis 31n5 Eu opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
20-12-2021 15:54 | Banden op 1 as niet voorzien van dezelfde maataanduiding |
20-12-2021 15:54 | iom keurmeester steekproefcontrolerapport niet ondertekend i |
21-12-2021 12:07 | Banden op 1 as niet voorzien van dezelfde maataanduiding |
22-11-2022 13:51 | Remverschil op 1 as te groot |
22-11-2022 13:51 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
22-11-2022 13:51 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
22-11-2022 13:51 | (Kunststof) remleiding geknikt |
08-12-2023 12:25 | Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar |
08-12-2023 12:25 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
08-12-2023 12:25 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
08-12-2023 12:25 | Mistachterlicht werkt niet (goed) |
Schades bekijken van deze Broshuis 31n5 Eu.
De gegevens van deze Broshuis 31n5 Eu met kenteken OF24YT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1999? Of wil je de gedetailleerde waarde van OF24YT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OF-24-YT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OF–24–YT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, F, Y en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 4 in OF24YT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OFYT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OFÂ 24Â YT, gebruik dan onderstaande zoekbox: