Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Open laadvloer (voertuig met open laadvloer) |
Merk | Broshuis |
Model | 33h0-eu |
Kenteken | OR-20-GF, OR–20–GF, OR 20 GF (gespeld: Otto Rudolf Twee Nul Gerard Ferdinand) |
Type | 33H0-EU |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. by hart koppeling |
Bijzonderheden |
Wielbasis: 1040-3290 cm Lengte (L): 1370-3620 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1195-3445 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis 33h0-eu opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 05-03-2025 (ruim 6 maanden geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 07-03-2018 (ruim 7 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 18-10-2004 (bijna 21 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 10-04-2025 (bijna 5 maanden geleden) |
Tijdlijn van de OR20GF |
|
18-10-2004 | Eerste toelating |
07-03-2018 | Eerste tenaamstelling in nederland |
07-03-2018 | Vorige aanvang tenaamstelling |
12-03-2022 | Vorige vervaldatum apk |
12-03-2023 | Vorige vervaldatum apk |
12-03-2024 | Vorige vervaldatum apk |
05-03-2025 | Huidige aanvang tenaamstelling |
10-04-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Broshuis 33h0-eu opvragen |
Laadvermogen | 35.095 kg |
Massa leeg voertuig | 12.905 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 48.000 kg |
Breedte voertuig | 255 cm |
Technische maximale massa voertuig | 48.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis 33h0-eu opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis 33h0-eu opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis 33h0-eu opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 01 |
Carrosserie (omschrijving) | Open laadvloer |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis 33h0-eu opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 18.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis 33h0-eu opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis 33h0-eu opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
12-03-2021 11:20 | Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 95% >= 90% awet) |
12-03-2021 11:20 | Remcilinder vertoont te veel corrosie |
10-03-2022 16:01 | Onderdeel stuurinrichting ondeugdelijk bevestigd |
10-04-2024 10:17 | Hydraulisch besturingssysteem lekt |
10-04-2024 10:17 | Zijdelingse afscherming niet volgens voorschriften |
10-04-2024 10:17 | As of wielgeleidingselement ondeugdelijk |
10-04-2024 10:17 | Lijnmarkering niet volgens voorschriften |
Schades bekijken van deze Broshuis 33h0-eu.
De gegevens van deze Broshuis 33h0-eu met kenteken OR20GF (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 12-04-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2004? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR20GF weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OR-20-GF. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–20–GF één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, G en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 0 in OR20GF vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORGF-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan ORÂ 20Â GF, gebruik dan onderstaande zoekbox: