Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Open laadvloer (voertuig met open laadvloer) |
Merk | Broshuis |
Model | 5absd-68 sl/1 |
Kenteken | OP-32-BS, OP–32–BS, OP 32 BS (gespeld: Otto Pieter Drie Twee Bernard Simon) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. dwarsbalk v. |
Bijzonderheden |
Wielbasis: 1102-1722 cm Lengte (L): 1357-1977 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1195-1815 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis 5absd-68 sl/1 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 18-01-2016 (bijna 10 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 18-01-2016 (bijna 10 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 18-01-2016 (bijna 10 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 18-01-2026 (over ruim 4 maanden) |
Tijdlijn van de OP32BS |
|
18-01-2016 | Eerste tenaamstelling in nederland |
18-01-2016 | Eerste toelating |
18-01-2016 | Huidige aanvang tenaamstelling |
18-01-2022 | Vorige vervaldatum apk |
18-01-2023 | Vorige vervaldatum apk |
18-01-2024 | Vorige vervaldatum apk |
18-01-2025 | Vorige vervaldatum apk |
18-01-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Broshuis 5absd-68 sl/1 opvragen |
Laadvermogen | 53.500 kg |
Massa leeg voertuig | 16.500 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 70.000 kg |
Breedte voertuig | 255 cm |
Technische maximale massa voertuig | 75.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis 5absd-68 sl/1 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis 5absd-68 sl/1 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis 5absd-68 sl/1 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 01 |
Carrosserie (omschrijving) | Open laadvloer |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis 5absd-68 sl/1 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 25.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis 5absd-68 sl/1 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis 5absd-68 sl/1 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
18-01-2022 15:25 | Retroreflector vertoont gebrek |
18-01-2022 15:25 | Band onvoldoende profiel |
16-01-2023 10:33 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
16-01-2023 10:33 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
13-12-2023 12:07 | Verbinding stangenstelsel stuurinrichting te veel speling |
13-12-2023 12:07 | Fusee(kogel) te veel speling |
13-12-2023 12:07 | Draaipunt onafhankelijke wielophanging te veel speling |
13-12-2023 12:07 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Schades bekijken van deze Broshuis 5absd-68 sl/1.
De gegevens van deze Broshuis 5absd-68 sl/1 met kenteken OP32BS (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP32BS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-32-BS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–32–BS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, B en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 2 in OP32BS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPBS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 32Â BS, gebruik dan onderstaande zoekbox: