Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Broshuis |
Model | E2190/27 |
Kenteken | OJ-94-JS, OJ–94–JS, OJ 94 JS (gespeld: Otto Jan Negen Vier Jan Simon) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 200 cm a. hart koppeling |
Bijzonderheden |
Lengte (L): 1360-1850 cm Wielbasis: 1010-1500 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1200-1690 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis E2190/27 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 19-03-2024 (bijna 1½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 04-07-2006 (ruim 19 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 04-07-2006 (ruim 19 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 30-09-2025 (over 25 dagen) |
Tijdlijn van de OJ94JS |
|
04-07-2006 | Eerste tenaamstelling in nederland |
04-07-2006 | Eerste toelating |
14-07-2006 | Vorige aanvang tenaamstelling |
30-09-2021 | Vorige vervaldatum apk |
30-09-2022 | Vorige vervaldatum apk |
30-09-2023 | Vorige vervaldatum apk |
19-03-2024 | Huidige aanvang tenaamstelling |
30-09-2024 | Vorige vervaldatum apk |
30-09-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Broshuis E2190/27 opvragen |
Laadvermogen | 30.740 kg |
Massa leeg voertuig | 11.260 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 42.000 kg |
Breedte voertuig | 255 cm |
Technische maximale massa voertuig | 42.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis E2190/27 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis E2190/27 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis E2190/27 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis E2190/27 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis E2190/27 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis E2190/27 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
05-09-2019 16:26 | Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren |
30-09-2020 11:30 | Remverschil op 1 as te groot |
30-09-2020 11:30 | Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
30-09-2020 11:30 | Remvertraging bedrijfsrem slecht (< 50% awet) |
21-09-2021 16:36 | Verbinding stangenstelsel stuurinrichting te veel speling |
21-09-2021 16:36 | Veer gebroken of gescheurd |
30-09-2022 16:20 | Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
30-09-2022 16:20 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
30-09-2022 16:20 | Luchtlekkage systeemfunctionaliteit aangetast |
Schades bekijken van deze Broshuis E2190/27.
De gegevens van deze Broshuis E2190/27 met kenteken OJ94JS (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ94JS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-94-JS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–94–JS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, J en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9 en 4 in OJ94JS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJJS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OJÂ 94Â JS, gebruik dan onderstaande zoekbox: