Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Open laadvloer (voertuig met open laadvloer) |
Merk | Broshuis |
Model | E2190/27 |
Kenteken | OR-39-PH, OR–39–PH, OR 39 PH (gespeld: Otto Rudolf Drie Negen Pieter Hendrik) |
Type | 31N5-EU |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk a. hart koppeling |
Bijzonderheden |
Wielbasis: 0976-1584 cm Lengte (L): 1280-1888 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1158-1766 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis E2190/27 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 01-11-2018 (bijna 7 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 01-11-2018 (bijna 7 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 01-09-2008 (ruim 17 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 26-10-2025 (over ruim 1½ maand) |
Tijdlijn van de OR39PH |
|
01-09-2008 | Eerste toelating |
01-11-2018 | Eerste tenaamstelling in nederland |
01-11-2018 | Huidige aanvang tenaamstelling |
26-10-2021 | Vorige vervaldatum apk |
26-10-2022 | Vorige vervaldatum apk |
26-10-2023 | Vorige vervaldatum apk |
26-10-2024 | Vorige vervaldatum apk |
26-10-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Broshuis E2190/27 opvragen |
Laadvermogen | 34.670 kg |
Massa leeg voertuig | 10.330 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 45.000 kg |
Breedte voertuig | 255 cm |
Technische maximale massa voertuig | 48.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis E2190/27 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis E2190/27 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis E2190/27 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 01 |
Carrosserie (omschrijving) | Open laadvloer |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis E2190/27 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 18.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis E2190/27 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis E2190/27 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
02-10-2019 16:38 | Loadindex band kleiner dan maximum aslast |
09-10-2020 14:21 | Ontwateringsventiel op reservoir werkt niet goed |
04-10-2021 10:00 | Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet) |
04-10-2021 10:00 | Loadindex band kleiner dan maximum aslast |
12-10-2022 16:14 | Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
12-10-2022 16:14 | Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
12-10-2022 16:14 | Gevaar losraken deel aan buitenzijde |
19-10-2023 12:27 | Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
19-10-2023 12:27 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
19-10-2023 12:27 | (Zij-)markeringslichten glas gerepareerd, bewerkt of verwijd |
Schades bekijken van deze Broshuis E2190/27.
De gegevens van deze Broshuis E2190/27 met kenteken OR39PH (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR39PH weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OR-39-PH. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–39–PH één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, P en H als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 9 in OR39PH vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORPH-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan ORÂ 39Â PH, gebruik dan onderstaande zoekbox: