Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Broshuis |
Model | E2190 |
Kenteken | OS-40-63, OS–40–63, OS 40 63 (gespeld: Otto Simon Vier Nul Zes Drie) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 170 cm v. hart asstel |
Bijzonderheden |
Wielbasis: 0750-1300 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1050-1600 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis E2190 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 07-11-2014 (bijna 11 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 04-12-1972 (bijna 53 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 04-12-1972 (bijna 53 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 21-04-2023 (bijna 2½ jaar geleden) |
Tijdlijn van de OS4063 |
|
04-12-1972 | Eerste tenaamstelling in nederland |
04-12-1972 | Eerste toelating |
07-11-2014 | Huidige aanvang tenaamstelling |
16-04-2022 | Vorige vervaldatum apk |
21-04-2023 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Broshuis E2190 opvragen |
Laadvermogen | 30.554 kg |
Massa leeg voertuig | 8446 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 39.000 kg |
Breedte voertuig | 250 cm |
Technische maximale massa voertuig | 39.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis E2190 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis E2190 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis E2190 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis E2190 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis E2190 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Broshuis E2190 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
16-04-2019 10:23 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
27-02-2020 14:10 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
11-04-2022 11:03 | Roestschade, te veel dikteafname materiaal |
11-04-2022 11:03 | As of wielgeleidingselement ondeugdelijk bevestigd |
11-04-2022 11:03 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
21-04-2022 13:48 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Schades bekijken van deze Broshuis E2190.
De gegevens van deze Broshuis E2190 met kenteken OS4063 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1972? Of wil je de gedetailleerde waarde van OS4063 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OS-40-63. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OS–40–63 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4, 0, 6 en 3 in OS4063 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OSÂ 40Â 63, gebruik dan onderstaande zoekbox: