OG-21-GH OG-26-GH

OG-25-GH: Buca Bco 2 30

OG-25-GH Op deze pagina vind je alle informatie over OG–25–GH, een Buca Bco 2 30. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2000. De APK van deze Bco 2 30 is vervallen op 01-08-2025 (ruim 1 maand geleden).

Wat wil je doen met OG-25-GH?

infoverkopentools

Specificaties van de OG-25-GH

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Buca
Model Bco 2 30
Kenteken OG-25-GH, OG–25–GH, OG 25 GH (gespeld: Otto Gerard Twee Vijf Gerard Hendrik)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 200 cm v. hart asstel
Schadeverleden Schades van deze Buca Bco 2 30 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 09-06-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 02-03-2000 (bijna 26 jaar geleden)
Datum eerste toelating 02-03-2000 (bijna 26 jaar geleden)
Vervaldatum APK 01-08-2025 (ruim 1 maand geleden)
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) 30-07-2024 (ruim 1 jaar geleden)

Tijdlijn van de OG25GH

02-03-2000 Eerste tenaamstelling in nederland
02-03-2000 Eerste toelating
09-06-2017 Huidige aanvang tenaamstelling
12-07-2021 Vorige vervaldatum apk
13-07-2022 Vorige vervaldatum apk
13-07-2023 Vorige vervaldatum apk
13-07-2024 Vorige vervaldatum apk
30-07-2024 Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm)
01-08-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Buca Bco 2 30 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 22.450 kg
Massa leeg voertuig 7550 kg
Toegestane maximum massa voertuig 30.000 kg
Wielbasis 886 cm
Lengte voertuig 1360 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1180 cm
Technische maximale massa voertuig 30.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Buca Bco 2 30 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Aantal wielen 4
Schadeverleden Schades van deze Buca Bco 2 30 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Buca Bco 2 30 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Buca Bco 2 30 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Buca Bco 2 30 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Buca Bco 2 30 opvragen

APK-gebreken van de OG25GH

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

12-07-2019 16:38 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
09-07-2020 13:19 Band beschadigd
09-07-2020 13:19 Band onvoldoende profiel
11-07-2022 13:06 Stadslicht werkt niet (goed)
11-07-2022 13:06 Roestschade, te veel dikteafname materiaal
11-07-2022 13:06 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
11-07-2022 13:06 Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd
07-07-2023 10:32 Ontwateringsventiel op reservoir werkt niet goed
07-07-2023 10:32 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
07-07-2023 10:32 Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd of verwijd
01-08-2024 10:25 Achterlicht werkt niet (goed)
01-08-2024 10:25 Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd of verwijd

Schades bekijken van deze Buca Bco 2 30.

Bijwerkdatum OG-25-GH

De gegevens van deze Buca Bco 2 30 met kenteken OG25GH (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 03-08-2025.

Wat wil je doen met deze Buca Bco 2 30?

Schadeverleden van de OG 25 GH

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2000? Of wil je de gedetailleerde waarde van OG25GH weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Bco 2 30 (OG25GH)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OG-25-GH. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OG–25–GH één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: WG-25-GH, een Trias 153-3 aanhangwagen uit 1991.
  2. Verandering op plek 2: OD-25-GH, een Jumbo D0270.2 oplegger uit 1994.
  3. Verandering op plek 2: OH-25-GH, een Krone Sdr 27 oplegger uit 2003.
  4. Verandering op plek 3: OG-05-GH, een Stas Sa 343 k oplegger uit 2000.
  5. Verandering op plek 3: OG-95-GH, een Groenewegen 40.05cc-12-27 oplegger uit 2000.
  6. Verandering op plek 4: OG-23-GH, een Jumbo To 180 Se oplegger uit 2000.
  7. Verandering op plek 4: OG-26-GH, een Leci trailer Sr-3e oplegger uit 2000.
  8. Verandering op plek 5: OG-25-FH, een Burg Bpo 13-30 Rgzxx oplegger uit 2000.
  9. Verandering op plek 5: OG-25-JH, een Draco Txa 232 oplegger uit 2000.
  10. Verandering op plek 6: OG-25-GG, een Groenewegen Dro-12-20 oplegger uit 2000.
  11. Verandering op plek 6: OG-25-GJ, een Pacton T3-007 oplegger uit 2000.

Meer kentekens met O, G, G en H

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, G, G en H als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 5 in OG25GH vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OGGH-kentekens.

Meer Buca Bco 2 30 op voertuig-zoeker.nl

Buca Bco 2 30 opleggers

vier Buca Bco 2 30 opleggers
Bekijk Buca Bco 2 30 opleggers.
94 Buca opleggers
Bekijk Buca opleggers.

Buca Bco 2 30 voertuigen met gesloten opbouw

vier Buca Bco 2 30 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Buca Bco 2 30 voertuigen met gesloten opbouw.
27 Buca voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Buca voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Buca zijn: Buca Bco-3/42, Buca Bco-3/39-1, Buca Bco-3/39, Buca Bcos 3 43 en Buca Bco 2 30.