OJ-37-KG OJ-41-KG

OJ-39-KG: Bulthuis Tata 13

OJ-39-KG Op deze pagina vind je alle informatie over OJ–39–KG, een Bulthuis Tata 13. Het is een kiepwagen uit 2006. Het kenteken van deze Bulthuis is vervallen.

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OJ-39-KG?

infoverkopentools

Specificaties van de OJ-39-KG

Het kenteken van deze Bulthuis Tata 13 (OJ39KG) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Kipper (kiepwagen)
Merk Bulthuis
Model Tata 13
Kenteken OJ-39-KG, OJ–39–KG, OJ 39 KG (gespeld: Otto Jan Drie Negen Karel Gerard)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk t.p.v. hart koppeling
Schadeverleden Schades van deze Bulthuis Tata 13 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 22-11-2021 (bijna 4 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 03-08-2006 (ruim 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 03-08-2006 (ruim 19 jaar geleden)
Vervaldatum APK 03-01-2022 (ruim 3½ jaar geleden)

Tijdlijn van de OJ39KG

03-08-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
03-08-2006 Eerste toelating
03-10-2017 Vorige aanvang tenaamstelling
22-11-2021 Huidige aanvang tenaamstelling
03-01-2022 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Bulthuis Tata 13 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 36.560 kg
Massa leeg voertuig 7440 kg
Toegestane maximum massa voertuig 44.000 kg
Wielbasis 671 cm
Lengte voertuig 977 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 824 cm
Technische maximale massa voertuig 44.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Bulthuis Tata 13 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Bulthuis Tata 13 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze Bulthuis Tata 13 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 10
Carrosserie (omschrijving) Kipper
Schadeverleden Schades van deze Bulthuis Tata 13 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 17.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Bulthuis Tata 13 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Bulthuis Tata 13 opvragen

APK-gebreken van de OJ39KG

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

03-01-2020 13:59 Band beschadigd
03-01-2020 13:59 Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren
04-12-2020 11:10 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm

Schades bekijken van deze Bulthuis Tata 13.

Bijwerkdatum OJ-39-KG

De gegevens van deze Bulthuis Tata 13 met kenteken OJ39KG (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-04-2025.

Wat wil je doen met deze Bulthuis Tata 13?

Schadeverleden van de OJ 39 KG

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ39KG weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Tata 13 (OJ39KG)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-39-KG. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–39–KG één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: WJ-39-KG, een Dethleffs Rm 2 A aanhangwagen uit 1993.
  2. Verandering op plek 2: OH-39-KG, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2004.
  3. Verandering op plek 2: OK-39-KG, een Fluid Csp-d2-34-k/ oplegger uit 2008.
  4. Verandering op plek 3: OJ-09-KG, een Schmitz gotha Ski 24 oplegger uit 2006.
  5. Verandering op plek 3: OJ-49-KG, een A.j.k. Op 17-30/22 5 oplegger uit 2006.
  6. Verandering op plek 4: OJ-38-KG, een Magyar S39ebt oplegger uit 2006.
  7. Verandering op plek 5: OJ-39-JG, een Groenewegen Dro-14-27 oplegger uit 2006.
  8. Verandering op plek 5: OJ-39-LG, een Koegel S***24 oplegger uit 2006.
  9. Verandering op plek 6: OJ-39-KF, een Zwalve O.3.l.17.27 oplegger uit 2006.
  10. Verandering op plek 6: OJ-39-KH, een Feldbinder Kip 63 3 oplegger uit 2006.

Meer kentekens met O, J, K en G

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, K en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 9 in OJ39KG vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJKG-kentekens.

9 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

03-08-2006 (ruim 19 jaar geleden):
  1. OJ-13-JP: Fripaan Zt0p 55
  2. OJ-21-KF: Pacton T3-001
  3. OJ-35-KG: Happy trailer Ozpk 32-220
  4. OJ-37-KG: De kraker Cf-iso
  5. OJ-38-KG: Magyar S39ebt
  6. OJ-55-JP: Schmitz Sko 24
  7. OJ-56-JP: Schmitz Sko 24
  8. OJ-93-KD: Pacton T3-001
  9. ON-93-LL: Pezzaioli Sba63u

Meer Bulthuis Tata 13 op voertuig-zoeker.nl

Bulthuis Tata 13 opleggers

veertien Bulthuis Tata 13 opleggers
Bekijk Bulthuis Tata 13 opleggers.
1.471 Bulthuis opleggers
Bekijk Bulthuis opleggers.

Bulthuis Tata 13 kippers

twaalf Bulthuis Tata 13 kippers
Bekijk Bulthuis Tata 13 kippers.
599 Bulthuis kippers
Bekijk Bulthuis kippers.

De meest verkochte oplegger-modellen van Bulthuis zijn: Bulthuis Tata23, Bulthuis Tsta23, Bulthuis Tata 23, Bulthuis Tawa08 en Bulthuis Tata12.