Het kenteken van deze Bulthuis Tata 23 (OG50ZD) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.
Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Kipper (kiepwagen) |
Merk | Bulthuis |
Model | Tata 23 |
Kenteken | OG-50-ZD, OG–50–ZD, OG 50 ZD (gespeld: Otto Gerard Vijf Nul Zaandam Dirk) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk t.p.v. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Bulthuis Tata 23 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 12-07-2021 (ruim 4 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 26-08-2002 (ruim 23 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 26-08-2002 (ruim 23 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 08-07-2021 (ruim 4 jaar geleden) |
Tijdlijn van de OG50ZD |
|
26-08-2002 | Eerste tenaamstelling in nederland |
26-08-2002 | Eerste toelating |
15-01-2003 | Vorige aanvang tenaamstelling |
08-07-2021 | Huidige vervaldatum apk |
12-07-2021 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Bulthuis Tata 23 opvragen |
Laadvermogen | 37.100 kg |
Massa leeg voertuig | 7900 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 45.000 kg |
Wielbasis | 910 cm |
Lengte voertuig | 1176 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1072 cm |
Technische maximale massa voertuig | 45.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Bulthuis Tata 23 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Bulthuis Tata 23 opvragen |
Exportindicator | Ja |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Nee |
Schadeverleden | Schades van deze Bulthuis Tata 23 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 10 |
Carrosserie (omschrijving) | Kipper |
Schadeverleden | Schades van deze Bulthuis Tata 23 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Bulthuis Tata 23 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Bulthuis Tata 23 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
17-06-2020 16:45 | Remverschil op 1 as te groot |
17-06-2020 16:45 | Hoofdbalk gescheurd |
17-06-2020 16:45 | Band onvoldoende profiel |
17-06-2020 16:45 | Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
17-06-2020 16:45 | Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd of verwijd |
Schades bekijken van deze Bulthuis Tata 23.
De gegevens van deze Bulthuis Tata 23 met kenteken OG50ZD (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 11-05-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2002? Of wil je de gedetailleerde waarde van OG50ZD weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OG-50-ZD. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OG–50–ZD één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, G, Z en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 0 in OG50ZD vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OGZD-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OGÂ 50Â ZD, gebruik dan onderstaande zoekbox: