OK-53-PF OK-57-PF

OK-55-PF: Bulthuis Tata14

OK-55-PF Op deze pagina vind je alle informatie over OK–55–PF, een Bulthuis Tata14. Het is een kiepwagen uit 2008. De APK van deze Tata14 vervalt op 24-03-2026 (over bijna 7 maanden).

Wat wil je doen met OK-55-PF?

infoverkopentools

Specificaties van de OK-55-PF

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Kipper (kiepwagen)
Merk Bulthuis
Model Tata14
Kenteken OK-55-PF, OK–55–PF, OK 55 PF (gespeld: Otto Karel Vijf Vijf Pieter Ferdinand)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk t.p.v. hart koppeling
Schadeverleden Schades van deze Bulthuis Tata14 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 11-08-2008 (ruim 17 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 08-08-2008 (ruim 17 jaar geleden)
Datum eerste toelating 08-08-2008 (ruim 17 jaar geleden)
Vervaldatum APK 24-03-2026 (over bijna 7 maanden)

Tijdlijn van de OK55PF

08-08-2008 Eerste tenaamstelling in nederland
08-08-2008 Eerste toelating
11-08-2008 Huidige aanvang tenaamstelling
31-01-2022 Vorige vervaldatum apk
31-01-2023 Vorige vervaldatum apk
06-02-2024 Vorige vervaldatum apk
20-03-2025 Vorige vervaldatum apk
24-03-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Bulthuis Tata14 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 36.420 kg
Massa leeg voertuig 8580 kg
Toegestane maximum massa voertuig 45.000 kg
Wielbasis 811 cm
Lengte voertuig 1095 cm
Breedte voertuig 252 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 969 cm
Technische maximale massa voertuig 45.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Bulthuis Tata14 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Bulthuis Tata14 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Bulthuis Tata14 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 10
Carrosserie (omschrijving) Kipper
Schadeverleden Schades van deze Bulthuis Tata14 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 15.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Bulthuis Tata14 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Bulthuis Tata14 opvragen

APK-gebreken van de OK55PF

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

15-01-2020 11:43 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont
13-01-2021 11:51 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage
13-01-2021 11:51 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont
01-02-2023 15:13 Veerschotel, -hand gescheurd

Schades bekijken van deze Bulthuis Tata14.

Bijwerkdatum OK-55-PF

De gegevens van deze Bulthuis Tata14 met kenteken OK55PF (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Bulthuis Tata14?

Schadeverleden van de OK 55 PF

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK55PF weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Tata14 (OK55PF)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OK-55-PF. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–55–PF één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 2: OJ-55-PF, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2007.
  2. Verandering op plek 2: OL-55-PF, een Nooteboom Ovb-55-03v oplegger uit 2012.
  3. Verandering op plek 3: OK-45-PF, een Kaessbohrer Xs /rs oplegger uit 2008.
  4. Verandering op plek 3: OK-85-PF, een Schmitz Spr 24/l-13.62 e b(s01) oplegger uit 2008.
  5. Verandering op plek 4: OK-53-PF, een D-tec Ct-60-05d oplegger uit 2008.
  6. Verandering op plek 4: OK-57-PF, een Featherlite 8541 oplegger uit 2008.
  7. Verandering op plek 5: OK-55-NF, een D-tec Ft-43-03v oplegger uit 2008.
  8. Verandering op plek 5: OK-55-RF, een Jumbo To 200 Ze oplegger uit 2008.
  9. Verandering op plek 6: OK-55-PD, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2008.
  10. Verandering op plek 6: OK-55-PG, een Vma Fv2006 oplegger uit 2008.

Meer kentekens met O, K, P en F

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, P en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 5 in OK55PF vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKPF-kentekens.

26 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

08-08-2008 (ruim 17 jaar geleden):
  1. OK-17-JR: Groenewegen Dro-12-27
  2. OK-19-JR: Groenewegen Dro-12-27
  3. OK-20-LV: Van hool 3b2022
  4. OK-20-PH: Floor Flo-12-20k1
  5. OK-50-NB: Bulthuis Tsta23
  6. OK-53-PD: Schmitz Sko 24
  7. OK-56-PD: Schmitz Sko 24
  8. OK-59-NY: Krone Sd
  9. OK-64-NY: Krone Sd
  10. OK-65-NY: Krone Sd
  11. OK-66-NY: Krone Sd
  12. OK-68-NY: Krone Sd
  13. OK-71-NY: Krone Sd
  14. OK-72-NY: Krone Sd
  15. OK-75-NY: Krone Sd
  16. OK-76-NY: Krone Sd
  17. OK-77-NY: Krone Sd
  18. OK-78-NY: Krone Sd
  19. OK-79-NY: Krone Sd
  20. OK-80-NY: Krone Sd
  21. OK-81-NY: Krone Sd
  22. OK-87-PH: Zwalve O2.g.12.20
  23. OK-92-PH: Tracon trailers To.s.1527
  24. OK-93-LZ: Schmitz cargobull Sko 24/l -13.4 fp 45 cool(sko 24)
  25. OK-93-PH: Turbos hoet Opl/1as/22/03br
  26. OR-15-BG: Lag 0-3-39 Kt

Meer Bulthuis Tata14 op voertuig-zoeker.nl

Bulthuis Tata14 opleggers

veertien Bulthuis Tata14 opleggers
Bekijk Bulthuis Tata14 opleggers.
1.471 Bulthuis opleggers
Bekijk Bulthuis opleggers.

Bulthuis Tata14 kippers

veertien Bulthuis Tata14 kippers
Bekijk Bulthuis Tata14 kippers.
599 Bulthuis kippers
Bekijk Bulthuis kippers.

De meest verkochte oplegger-modellen van Bulthuis zijn: Bulthuis Tata23, Bulthuis Tsta23, Bulthuis Tata 23, Bulthuis Tawa08 en Bulthuis Tata12.