OG-60-43 OG-60-89

OG-60-80: Bunk Bu 20.000 vo

OG-60-80 Op deze pagina vind je alle informatie over OG–60–80, een Bunk Bu 20.000 vo. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 1987. Het kenteken van deze Bunk is vervallen.

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OG-60-80?

infoverkopentools

Specificaties van de OG-60-80

Het kenteken van deze Bunk Bu 20.000 vo (OG6080) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Bunk
Model Bu 20.000 vo
Kenteken OG-60-80, OG–60–80, OG 60 80 (gespeld: Otto Gerard Zes Nul Acht Nul)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 150 cm v. achteras
Schadeverleden Schades van deze Bunk Bu 20.000 vo opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 20-02-2015 (bijna 11 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 09-01-1987 (bijna 39 jaar geleden)
Datum eerste toelating 09-01-1987 (bijna 39 jaar geleden)

Tijdlijn van de OG6080

09-01-1987 Eerste tenaamstelling in nederland
09-01-1987 Eerste toelating
20-02-2015 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Bunk Bu 20.000 vo opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 13.990 kg
Massa leeg voertuig 6010 kg
Toegestane maximum massa voertuig 20.000 kg
Wielbasis 675 cm
Breedte voertuig 250 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 897 cm
Technische maximale massa voertuig 20.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Bunk Bu 20.000 vo opvragen

Status van het voertuig
Wacht op keuren Nee
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Schadeverleden Schades van deze Bunk Bu 20.000 vo opvragen

Bijwerkdatum OG-60-80

De gegevens van deze Bunk Bu 20.000 vo met kenteken OG6080 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 11-07-2025.

Wat wil je doen met deze Bunk Bu 20.000 vo?

Schadeverleden van de OG 60 80

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1987? Of wil je de gedetailleerde waarde van OG6080 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Bu 20.000 vo (OG6080)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OG-60-80. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OG–60–80 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 2: OH-60-80, een Jumbo To160 d e oplegger uit 1988.
  2. Verandering op plek 3: OG-90-80, een Groenewegen Dro-12-27 oplegger uit 1987.
  3. Verandering op plek 4: OG-62-80, een Daf Ad 24-36/3nl oplegger uit 1978.
  4. Verandering op plek 6: OG-60-89, een Burg Bpo12-27z oplegger uit 1987.

Meer kentekens met O en G

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6, 0, 8 en 0 in OG6080 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OG-kentekens.

4 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

09-01-1987 (bijna 39 jaar geleden):
  1. OG-60-79: Lag O-3-42 Kt
  2. OG-60-89: Burg Bpo12-27z
  3. OG-61-08: Pacton 2126 s.
  4. OG-61-34: Pacton 3139 D.

Meer Bunk Bu 20.000 vo op voertuig-zoeker.nl

Bunk Bu 20.000 vo opleggers

183 Bunk opleggers
Bekijk Bunk opleggers.

Bunk Bu 20.000 vo voertuigen met gesloten opbouw

725 Bunk voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Bunk voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Bunk zijn: Bunk Bu 7000, Bunk Bu7000, Bunk Bu 5500, Bunk Bu 8000 en Bunk Bu 5490.