OJ-28-FV OJ-35-FV

OJ-33-FV: Bunk Bu 5500

OJ-33-FV Op deze pagina vind je alle informatie over OJ–33–FV, een Bunk Bu 5500. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2006. De APK van deze Bu 5500 vervalt op 07-01-2026 (over ruim 4 maanden).

Wat wil je doen met OJ-33-FV?

infoverkopentools

Specificaties van de OJ-33-FV

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Bunk
Model Bu 5500
Kenteken OJ-33-FV, OJ–33–FV, OJ 33 FV (gespeld: Otto Jan Drie Drie Ferdinand Victor)
Europese voertuigcategorie O3
Plaats chassisnummer tegen r. balk 240 cm a. hart koppeling
Schadeverleden Schades van deze Bunk Bu 5500 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 05-11-2020 (bijna 5 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 16-02-2006 (bijna 20 jaar geleden)
Datum eerste toelating 16-02-2006 (bijna 20 jaar geleden)
Vervaldatum APK 07-01-2026 (over ruim 4 maanden)

Tijdlijn van de OJ33FV

16-02-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
16-02-2006 Eerste toelating
05-11-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
12-11-2021 Vorige vervaldatum apk
10-12-2022 Vorige vervaldatum apk
19-12-2023 Vorige vervaldatum apk
19-12-2024 Vorige vervaldatum apk
07-01-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Bunk Bu 5500 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 3010 kg
Massa leeg voertuig 2470 kg
Toegestane maximum massa voertuig 5480 kg
Wielbasis 398 cm
Lengte voertuig 680 cm
Breedte voertuig 222 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 590 cm
Technische maximale massa voertuig 5480 kg
Schadeverleden Schades van deze Bunk Bu 5500 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Bunk Bu 5500 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Bunk Bu 5500 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Bunk Bu 5500 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 1500 kg
Schadeverleden Schades van deze Bunk Bu 5500 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Bunk Bu 5500 opvragen

APK-gebreken van de OJ33FV

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

05-12-2023 14:50 Functieverlies van stootbalk/ -bevestiging
05-12-2023 14:50 Retroreflector ontbreekt

Schades bekijken van deze Bunk Bu 5500.

Bijwerkdatum OJ-33-FV

De gegevens van deze Bunk Bu 5500 met kenteken OJ33FV (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Bunk Bu 5500?

Schadeverleden van de OJ 33 FV

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ33FV weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Bu 5500 (OJ33FV)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-33-FV. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–33–FV één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 2: OH-33-FV, een Schmitz S01 oplegger uit 2003.
  2. Verandering op plek 2: OL-33-FV, een Schmitz Scs 24/l-13.62 bs e b(s01) oplegger uit 2011.
  3. Verandering op plek 3: OJ-23-FV, een Lag O2-33 Pt oplegger uit 2006.
  4. Verandering op plek 3: OJ-43-FV, een Bulthuis Tata 13 oplegger uit 2006.
  5. Verandering op plek 4: OJ-32-FV, een Krone Sdr 27 oplegger uit 2006.
  6. Verandering op plek 4: OJ-35-FV, een Fruehauf Vjc sa3 oplegger uit 2000.
  7. Verandering op plek 5: OJ-33-DV, een Renders Euro 902 oplegger uit 2004.
  8. Verandering op plek 5: OJ-33-HV, een Koegel S24 oplegger uit 2006.
  9. Verandering op plek 6: OJ-33-FT, een Pacton T3-010 oplegger uit 2006.
  10. Verandering op plek 6: OJ-33-FX, een Krone Sep 10 oplegger uit 2001.

Meer kentekens met O, J, F en V

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, F en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 3 in OJ33FV vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJFV-kentekens.

29 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

16-02-2006 (bijna 20 jaar geleden):
  1. OJ-21-FV: Veldhuizen P29-2
  2. OJ-22-FV: Veldhuizen P33-1
  3. OJ-23-FV: Lag O2-33 Pt
  4. OJ-24-FV: Veldhuizen P31-2a
  5. OJ-26-FV: Veldhuizen P33-8
  6. OJ-27-FV: Veldhuizen P 33-2
  7. OJ-29-FF: Schmitz Sko 24
  8. OJ-29-FV: Burg Bpo 12-20 grnxx
  9. OJ-31-FV: Barents Bl-5000-opl
  10. OJ-34-DN: Lintrailers 4 lsdu 18-36
  11. OJ-36-FV: Pacton T3-001
  12. OJ-39-DR: Pacton T3-011
  13. OJ-40-DR: Pacton T3-011
  14. OJ-42-DR: Pacton T3-011
  15. OJ-43-FV: Bulthuis Tata 13
  16. OJ-44-FV: Knapen K200
  17. OJ-49-BZ: Pacton Z3-001
  18. OJ-94-FT: Burg Bpo 12-27 Zgzxx
  19. OJ-95-FT: Burg Bpo 12-27 Zgzxx
  20. OJ-97-FR: Veldhuizen Sdo
  21. OJ-99-FR: Lvs Lvsah
  22. OL-59-XG: H&w Hwdkss38136
  23. OL-61-XG: H&w Hwdkss38136
  24. ON-32-PV: Van hool 3b0071
  25. ON-54-RB: Van hool 3b0071
  26. ON-88-VB: Van hool 3b0071
  27. OP-29-RL: Stas Sa336k
  28. OR-11-VX: Meusburger Mpg-4
  29. OR-12-KT: Mtdk Uoplyst

Meer Bunk Bu 5500 op voertuig-zoeker.nl

Bunk Bu 5500 opleggers

twintig Bunk Bu 5500 opleggers
Bekijk Bunk Bu 5500 opleggers.
183 Bunk opleggers
Bekijk Bunk opleggers.

Bunk Bu 5500 voertuigen met gesloten opbouw

tien Bunk Bu 5500 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Bunk Bu 5500 voertuigen met gesloten opbouw.
725 Bunk voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Bunk voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Bunk zijn: Bunk Bu 7000, Bunk Bu7000, Bunk Bu 5500, Bunk Bu 8000 en Bunk Bu 5490.