OJ-43-JR OJ-46-JR

OJ-45-JR: Bunk Bu 5500

OJ-45-JR Op deze pagina vind je alle informatie over OJ–45–JR, een Bunk Bu 5500. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2006. De APK van deze Bu 5500 vervalt op 21-01-2026 (over bijna 5 maanden).

Wat wil je doen met OJ-45-JR?

infoverkopentools

Specificaties van de OJ-45-JR

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Bunk
Model Bu 5500
Kenteken OJ-45-JR, OJ–45–JR, OJ 45 JR (gespeld: Otto Jan Vier Vijf Jan Rudolf)
Europese voertuigcategorie O3
Plaats chassisnummer tegen r. balk 150 cm v. achteras
Schadeverleden Schades van deze Bunk Bu 5500 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 22-02-2018 (bijna 8 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 30-06-2006 (ruim 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 30-06-2006 (ruim 19 jaar geleden)
Vervaldatum APK 21-01-2026 (over bijna 5 maanden)

Tijdlijn van de OJ45JR

30-06-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
30-06-2006 Eerste toelating
22-02-2018 Huidige aanvang tenaamstelling
08-07-2022 Vorige vervaldatum apk
12-07-2023 Vorige vervaldatum apk
21-12-2023 Vorige vervaldatum apk
27-06-2024 Vorige vervaldatum apk
27-06-2025 Vorige vervaldatum apk
21-01-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Bunk Bu 5500 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 2270 kg
Massa leeg voertuig 2570 kg
Toegestane maximum massa voertuig 4840 kg
Wielbasis 406 cm
Lengte voertuig 700 cm
Breedte voertuig 227 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 626 cm
Technische maximale massa voertuig 5500 kg
Schadeverleden Schades van deze Bunk Bu 5500 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Bunk Bu 5500 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Bunk Bu 5500 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Bunk Bu 5500 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 1340 kg
Schadeverleden Schades van deze Bunk Bu 5500 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Bunk Bu 5500 opvragen

APK-gebreken van de OJ45JR

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

22-06-2020 14:44 Een wiel remt niet
24-06-2020 15:42 Een wiel remt niet
12-07-2022 13:17 Remverschil op 1 as te groot
07-06-2024 16:04 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet)
07-06-2024 16:04 Remverschil op 1 as te groot
07-06-2024 16:04 Stootbalk ontbreekt
07-06-2024 16:04 Mistachterlicht werkt niet (goed)

Schades bekijken van deze Bunk Bu 5500.

Bijwerkdatum OJ-45-JR

De gegevens van deze Bunk Bu 5500 met kenteken OJ45JR (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Bunk Bu 5500?

Schadeverleden van de OJ 45 JR

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ45JR weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Bu 5500 (OJ45JR)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-45-JR. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–45–JR één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: WJ-45-JR, een Van hool R-314 aanhangwagen uit 1992.
  2. Verandering op plek 2: OH-45-JR, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2004.
  3. Verandering op plek 2: OK-45-JR, een Groenewegen Dro-14-27 oplegger uit 2008.
  4. Verandering op plek 3: OJ-35-JR, een Magyar S 40 ebd oplegger uit 2006.
  5. Verandering op plek 3: OJ-75-JR, een Schmitz S01 oplegger uit 2006.
  6. Verandering op plek 4: OJ-43-JR, een Atm Okflsl 15/30 oplegger uit 2006.
  7. Verandering op plek 4: OJ-46-JR, een Stas 0-18-bpe oplegger uit 1973.
  8. Verandering op plek 5: OJ-45-HR, een Pacton T3-001 oplegger uit 2006.
  9. Verandering op plek 5: OJ-45-KR, een Veldhuizen P31-2a oplegger uit 2006.
  10. Verandering op plek 6: OJ-45-JP, een D-tec Ft-43-03v oplegger uit 2006.
  11. Verandering op plek 6: OJ-45-JS, een Veldhuizen P29-2 oplegger uit 2006.

Meer kentekens met O, J, J en R

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, J en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 5 in OJ45JR vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJJR-kentekens.

Meer Bunk Bu 5500 op voertuig-zoeker.nl

Bunk Bu 5500 opleggers

twintig Bunk Bu 5500 opleggers
Bekijk Bunk Bu 5500 opleggers.
183 Bunk opleggers
Bekijk Bunk opleggers.

Bunk Bu 5500 voertuigen met gesloten opbouw

tien Bunk Bu 5500 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Bunk Bu 5500 voertuigen met gesloten opbouw.
725 Bunk voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Bunk voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Bunk zijn: Bunk Bu 7000, Bunk Bu7000, Bunk Bu 5500, Bunk Bu 8000 en Bunk Bu 5490.