OP-01-SL OP-05-SL

OP-02-SL: Cmt chojnice W25-50

OP-02-SL Op deze pagina vind je alle informatie over OP–02–SL, een Cmt chojnice W25-50. Het is een kiepwagen uit 2017. Het kenteken van deze Cmt chojnice is vervallen.

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OP-02-SL?

infoverkopentools

Specificaties van de OP-02-SL

Het kenteken van deze Cmt chojnice W25-50 (OP02SL) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Kipper (kiepwagen)
Merk Cmt chojnice
Model W25-50
Kenteken OP-02-SL, OP–02–SL, OP 02 SL (gespeld: Otto Pieter Nul Twee Simon Lodewijk)
Type W25-50
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. balk by hart koppeling
Schadeverleden Schades van deze Cmt chojnice W25-50 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 13-01-2022 (ruim 3½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 06-04-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Datum eerste toelating 06-04-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Vervaldatum APK 06-04-2021 (bijna 4½ jaar geleden)

Tijdlijn van de OP02SL

06-04-2017 Eerste tenaamstelling in nederland
06-04-2017 Eerste toelating
06-04-2017 Vorige aanvang tenaamstelling
06-04-2021 Huidige vervaldatum apk
13-01-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Cmt chojnice W25-50 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 32.950 kg
Massa leeg voertuig 9720 kg
Toegestane maximum massa voertuig 42.670 kg
Wielbasis 752 cm
Lengte voertuig 1032 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 912 cm
Technische maximale massa voertuig 48.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Cmt chojnice W25-50 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze Cmt chojnice W25-50 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 18.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Cmt chojnice W25-50 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Cmt chojnice W25-50 opvragen

Bijwerkdatum OP-02-SL

De gegevens van deze Cmt chojnice W25-50 met kenteken OP02SL (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 17-01-2025.

Wat wil je doen met deze Cmt chojnice W25-50?

Schadeverleden van de OP 02 SL

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP02SL weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze W25-50 (OP02SL)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OP-02-SL. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–02–SL één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: WP-02-SL, een Eifelland 8304 aanhangwagen uit 1997.
  2. Verandering op plek 2: ON-02-SL, een Lag N/a oplegger uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: OR-02-SL, een Krone N/a oplegger uit 2019.
  4. Verandering op plek 3: OP-12-SL, een Kogel Port 45 Duplex oplegger uit 2017.
  5. Verandering op plek 4: OP-01-SL, een Web trailer N/a oplegger uit 2016.
  6. Verandering op plek 4: OP-03-SL, een Schmitz cargobull Scs 24/l-13.62 m b varios oplegger uit 2008.
  7. Verandering op plek 5: OP-02-RL, een Kogel Sn 24 oplegger uit 2017.
  8. Verandering op plek 5: OP-02-TL, een Pacton N/a oplegger uit 2017.
  9. Verandering op plek 6: OP-02-SK, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2017.
  10. Verandering op plek 6: OP-02-SN, een Stas S300cx oplegger uit 2017.

Meer kentekens met O, P, S en L

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, S en L als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0 en 2 in OP02SL vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPSL-kentekens.

29 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

06-04-2017 (ruim 8 jaar geleden):
  1. OP-01-SN: Stas S300cx
  2. OP-02-SN: Stas S300cx
  3. OP-02-SP: Kogel Port 45 Duplex
  4. OP-03-SN: Stas S300cx
  5. OP-03-SP: Kogel Port 45 Duplex
  6. OP-04-SP: Kogel Port 45 Duplex
  7. OP-08-RZ: Schmitz cargobull N/a
  8. OP-17-SR: Pacton Tpl.345
  9. OP-19-SP: Krone N/a
  10. OP-25-SR: Floor Flo-18-30s2
  11. OP-33-SR: Pacton Tpd.348
  12. OP-34-SB: Kuiper Plc
  13. OP-41-PJ: Schmitz cargobull N/a
  14. OP-45-SR: Pacton Lxd.342
  15. OP-54-SP: Krone N/a
  16. OP-62-SG: Nooteboom Mcos-48-03v
  17. OP-67-SP: Kuiper Plc
  18. OP-75-RZ: Nooteboom Ovb-48-03v
  19. OP-82-SK: Carnehl Chks/hh
  20. OP-85-SF: Nooteboom Ovb-48-03v
  21. OP-93-SN: Kogel Port 40 Simplex 20
  22. OP-94-SN: Kogel Port 40 Simplex 20
  23. OP-95-SN: Kogel Port 40 Simplex 20
  24. OP-96-SN: Kogel Port 45 Duplex
  25. OP-97-SN: Kogel Port 45 Duplex
  26. OP-98-SN: Kogel Port 45 Duplex
  27. OP-99-SN: Kogel Port 45 Duplex
  28. OS-46-RK: Nooteboom Euro-38-02
  29. OV-30-JJ: Lamberet N/a

Meer Cmt chojnice W25-50 op voertuig-zoeker.nl

Cmt chojnice W25-50 opleggers

vijf Cmt chojnice opleggers
Bekijk Cmt chojnice opleggers.

Cmt chojnice W25-50 kippers

twee Cmt chojnice kippers
Bekijk Cmt chojnice kippers.

De meest verkochte oplegger-modellen van Cmt chojnice zijn: Cmt chojnice Nsp-24, Cmt chojnice Chojnice en Cmt chojnice Nsp.