OH-51-02 OH-51-57

OH-51-11: Cuppers So15-24l

OH-51-11 Op deze pagina vind je alle informatie over OH–51–11, een Cuppers So15-24l. Het is een open wagen uit 1988. De APK van deze So15-24l is vervallen op 01-08-2025 (ruim 1 maand geleden).

Wat wil je doen met OH-51-11?

infoverkopentools

Specificaties van de OH-51-11

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Open wagen
Merk Cuppers
Model So15-24l
Kenteken OH-51-11, OH–51–11, OH 51 11 (gespeld: Otto Hendrik Vijf Één Één Één)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 200 cm v. hart asstel
Schadeverleden Schades van deze Cuppers So15-24l opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 09-04-2003 (ruim 22 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 20-05-1988 (ruim 37 jaar geleden)
Datum eerste toelating 20-05-1988 (ruim 37 jaar geleden)
Vervaldatum APK 01-08-2025 (ruim 1 maand geleden)

Tijdlijn van de OH5111

20-05-1988 Eerste tenaamstelling in nederland
20-05-1988 Eerste toelating
09-04-2003 Huidige aanvang tenaamstelling
03-07-2021 Vorige vervaldatum apk
08-07-2022 Vorige vervaldatum apk
14-07-2023 Vorige vervaldatum apk
26-07-2024 Vorige vervaldatum apk
01-08-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Cuppers So15-24l opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 31.620 kg
Massa leeg voertuig 7380 kg
Toegestane maximum massa voertuig 39.000 kg
Wielbasis 916 cm
Breedte voertuig 260 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1124 cm
Technische maximale massa voertuig 39.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Cuppers So15-24l opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Cuppers So15-24l opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Cuppers So15-24l opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Schadeverleden Schades van deze Cuppers So15-24l opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 15.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Cuppers So15-24l opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Cuppers So15-24l opvragen

APK-gebreken van de OH5111

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

03-07-2020 14:47 Hoofdbalk gescheurd
03-07-2020 14:47 Band onvoldoende profiel
03-07-2020 14:47 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
03-07-2020 14:47 Veer gebroken of gescheurd
03-07-2020 14:47 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage
08-07-2021 16:54 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet)
26-07-2023 16:37 Roestschade hulpbalk
26-07-2023 16:37 Stadslicht werkt niet (goed)
26-07-2023 16:37 Schokdemper werkt niet (goed)
26-07-2023 16:37 Remverschil op 1 as te groot
26-07-2023 16:37 Wiellager te veel speling
26-07-2023 16:37 Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar
26-07-2023 16:37 Onderdeel veersysteem ondeugdelijk (bevestigd)
26-07-2023 16:37 Hulpbalk gescheurd
26-07-2023 16:37 Roestschade hoofdbalk
26-07-2023 16:37 Veer gebroken of gescheurd
26-07-2023 16:37 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname
26-07-2023 16:37 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
01-08-2024 16:45 Vrije slag remcilinder te groot
01-08-2024 16:45 Drukreservoirs ondeugdelijk, beschadigd, verroest of lek
01-08-2024 16:45 Remcilinder vertoont te veel corrosie
01-08-2024 16:45 Remslang schuurt langs enig deel
01-08-2024 16:45 Hulpbalk gescheurd
01-08-2024 16:45 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname
01-08-2024 16:45 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage

Schades bekijken van deze Cuppers So15-24l.

Bijwerkdatum OH-51-11

De gegevens van deze Cuppers So15-24l met kenteken OH5111 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 03-08-2025.

Wat wil je doen met deze Cuppers So15-24l?

Schadeverleden van de OH 51 11

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1988? Of wil je de gedetailleerde waarde van OH5111 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze So15-24l (OH5111)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OH-51-11. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OH–51–11 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DH-51-11, een rode Volkswagen 151032 oldtimer personenauto uit 1972.
  2. Verandering op plek 1: VH-51-11, een Kawasaki 350 Avenger oldtimer motorfiets uit 1967.
  3. Verandering op plek 3: OH-41-11, een E.s.v.e. Tak14-10l-10lb-10lhb oplegger uit 1988.
  4. Verandering op plek 4: OH-50-11, een Nooteboom Osd-44 vv oplegger uit 1988.
  5. Verandering op plek 4: OH-54-11, een Netam-fruehauf Oncrk32w220a oplegger uit 1988.
  6. Verandering op plek 5: OH-51-51, een Netam-fruehauf Vz 10-10 oplegger uit 1988.
  7. Verandering op plek 6: OH-51-16, een Groenewegen Dro-12-27 oplegger uit 1988.

Meer kentekens met O en H

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O en H als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5, 1, 1 en 1 in OH5111 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OH-kentekens.

Meer Cuppers So15-24l op voertuig-zoeker.nl

Cuppers So15-24l opleggers

één Cuppers So15-24l oplegger
Bekijk Cuppers So15-24l oplegger.
257 Cuppers opleggers
Bekijk Cuppers opleggers.

Cuppers So15-24l open wagens

één Cuppers So15-24l open wagen
Bekijk Cuppers So15-24l open wagen.
69 Cuppers open wagens
Bekijk Cuppers open wagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van Cuppers zijn: Cuppers N/a, Cuppers Lvo 12-27 asl, Cuppers So 12-18 al, Cuppers So 12-18 l en Cuppers Sdo 12 27 sl.