OP-90-PP
OP-92-PP
OP-91-PP: D-tec Containercarrier
Op deze pagina vind je alle informatie over OP–91–PP, een D-tec Containercarrier.
Het is een
containercarrier uit 2017.
De APK van deze Containercarrier vervalt op 22-03-2026 (over bijna 7 maanden).
Specificaties van de OP-91-PP
Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling |
20-03-2017 (ruim 8 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
20-03-2017 (ruim 8 jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
20-03-2017 (ruim 8 jaar geleden) |
Vervaldatum APK |
22-03-2026 (over bijna 7 maanden) |
Tijdlijn van de OP91PP
|
20-03-2017 |
Eerste tenaamstelling in nederland |
20-03-2017 |
Eerste toelating |
20-03-2017 |
Huidige aanvang tenaamstelling |
21-03-2022 |
Vorige vervaldatum apk |
21-03-2023 |
Vorige vervaldatum apk |
22-03-2024 |
Vorige vervaldatum apk |
22-03-2025 |
Vorige vervaldatum apk |
22-03-2026 |
Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren |
Vorige eigenaren van deze D-tec Containercarrier opvragen |
Gewichten en afmetingen
Laadvermogen |
37.238 kg |
Massa leeg voertuig |
3762 kg |
Toegestane maximum massa voertuig |
41.000 kg |
Wielbasis |
881 cm |
Lengte voertuig |
1366 cm |
Breedte voertuig |
247 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig |
1165 cm |
Technische maximale massa voertuig |
41.000 kg |
Hoogte voertuig |
137 cm |
Schadeverleden |
Schades van deze D-tec Containercarrier opvragen |
APK-gebreken van de OP91PP
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
13-03-2020 11:16 |
Band beschadigd |
16-03-2021 16:11 |
Achteruitrijlicht werkt niet (goed) |
16-03-2021 16:11 |
Zijdelingse afscherming niet volgens voorschriften |
16-03-2021 16:11 |
Wiel of band niet goed afgeschermd |
16-03-2021 16:11 |
Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren |
16-03-2021 16:11 |
Lijnmarkering niet volgens voorschriften |
15-03-2022 16:17 |
Wielafscherming ontbreekt |
15-03-2022 16:17 |
Band onvoldoende profiel |
15-03-2022 16:17 |
Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren |
07-03-2025 11:32 |
Remverschil op 1 as te groot |
07-03-2025 11:32 |
Hoofdbalk gescheurd |
07-03-2025 11:32 |
Zijdelingse afscherming niet volgens voorschriften |
07-03-2025 11:32 |
Wiel of band niet goed afgeschermd |
07-03-2025 11:32 |
Band onvoldoende profiel |
07-03-2025 11:32 |
(Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
07-03-2025 11:32 |
Remlicht werkt niet (goed) |
07-03-2025 11:32 |
Lijnmarkering niet volgens voorschriften |
07-03-2025 11:32 |
Stootbalk ondeugdelijk |
Schades bekijken van deze D-tec Containercarrier.
Bijwerkdatum OP-91-PP
De gegevens van deze D-tec Containercarrier met kenteken OP91PP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Wat wil je doen met deze D-tec Containercarrier?
Schadeverleden van de OPÂ 91Â PP
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2017?
Of wil je de gedetailleerde waarde van OP91PP weten?
Of controleer gewoon even de vorige eigenaren.
Voorkom een miskoop!
Schadeverleden en vorige eigenaren
Kenteken check
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 91Â PP, gebruik dan onderstaande zoekbox:
Meer D-tec Containercarrier op voertuig-zoeker.nl
D-tec Containercarrier opleggers
- 466 D-tec Containercarrier opleggers
- Bekijk D-tec Containercarrier opleggers.
- 6.647 D-tec opleggers
- Bekijk D-tec opleggers.
D-tec Containercarrier containercarriers
- 466 D-tec Containercarrier containercarriers
- Bekijk D-tec Containercarrier containercarriers.
- 4.115 D-tec containercarriers
- Bekijk D-tec containercarriers.
De meest verkochte oplegger-modellen van D-tec zijn:
D-tec Flexitrailer,
D-tec Portmaster,
D-tec Fv2006,
D-tec Ft-43-03v en
D-tec Containercarrier.