Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Containercarrier |
Merk | D-tec |
Model | Containercarrier |
Kenteken | OT-66-RG, OT–66–RG, OT 66 RG (gespeld: Otto Theodoor Zes Zes Rudolf Gerard) |
Type | VCC-01 |
Uitvoering | LDBAA |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2007/46*0082*14 |
Variant | S |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Containercarrier opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 02-02-2023 (ruim 2½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 02-02-2023 (ruim 2½ jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 02-02-2023 (ruim 2½ jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 02-12-2025 (over bijna 3 maanden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 02-12-2022 (bijna 3 jaar geleden) |
Tijdlijn van de OT66RG |
|
02-12-2022 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
02-02-2023 | Eerste tenaamstelling in nederland |
02-02-2023 | Eerste toelating |
02-02-2023 | Huidige aanvang tenaamstelling |
02-02-2024 | Vorige vervaldatum apk |
29-11-2024 | Vorige vervaldatum apk |
02-12-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze D-tec Containercarrier opvragen |
Laadvermogen | 40.767 kg |
Massa leeg voertuig | 3233 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 44.000 kg |
Wielbasis | 631 cm |
Lengte voertuig | 798 cm |
Breedte voertuig | 247 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 751 cm |
Technische maximale massa voertuig | 44.000 kg |
Hoogte voertuig | 135 cm |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Containercarrier opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 6 |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Containercarrier opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Containercarrier opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 08 |
Carrosserie (omschrijving) | Containercarrier |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Containercarrier opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 17.000 kg |
Verticale belasting koppelpunt getrokken voertuig | 17.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Containercarrier opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Containercarrier opvragen |
De gegevens van deze D-tec Containercarrier met kenteken OT66RG (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2023? Of wil je de gedetailleerde waarde van OT66RG weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OT-66-RG. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OT–66–RG één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, T, R en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 6 in OT66RG vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OTRG-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OTÂ 66Â RG, gebruik dan onderstaande zoekbox: