Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Geconditioneerd voertuig |
Merk | D-tec |
Model | Ct-26-01-b |
Kenteken | OK-43-XV, OK–43–XV, OK 43 XV (gespeld: Otto Karel Vier Drie Xantippe Victor) |
Europese voertuigcategorie | O3 |
Plaats chassisnummer | r. balk v. achteras |
Bijzonderheden |
Dit voertuig is samengesteld uit afneembare voertuigdelen met de volgende identificatienummers: Afstand hart koppeling tot hart koppeling: 894 cm In lange en zware voertuigcombinaties toepasbaar. - max. massa oplegger geremd: 42000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct-26-01-b opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 16-06-2021 (ruim 4 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 30-09-2009 (bijna 16 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 30-09-2009 (bijna 16 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 30-09-2025 (over 24 dagen) |
Tijdlijn van de OK43XV |
|
30-09-2009 | Eerste tenaamstelling in nederland |
30-09-2009 | Eerste toelating |
16-06-2021 | Huidige aanvang tenaamstelling |
30-09-2021 | Vorige vervaldatum apk |
30-09-2022 | Vorige vervaldatum apk |
30-09-2023 | Vorige vervaldatum apk |
30-09-2024 | Vorige vervaldatum apk |
30-09-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze D-tec Ct-26-01-b opvragen |
Laadvermogen | 18.780 kg |
Massa leeg voertuig | 7220 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 26.000 kg |
Wielbasis | 534 cm |
Lengte voertuig | 864 cm |
Breedte voertuig | 260 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 660 cm |
Technische maximale massa voertuig | 26.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct-26-01-b opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct-26-01-b opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct-26-01-b opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 04 |
Carrosserie (omschrijving) | Geconditioneerd met temperatuurregeling |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct-26-01-b opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 17.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct-26-01-b opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct-26-01-b opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
28-08-2019 13:41 | Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
28-08-2019 13:41 | Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont |
26-08-2020 10:28 | Remlicht werkt niet (goed) |
26-08-2020 10:28 | Mistachterlicht werkt niet (goed) |
09-09-2021 11:28 | Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 90% >= 50% awet) |
01-09-2022 10:32 | Stadslicht werkt niet (goed) |
28-09-2023 13:55 | Stadslicht kleur wijkt af of niet toegestaan |
28-09-2023 13:55 | Koppelinrichting overmatig gesleten |
Schades bekijken van deze D-tec Ct-26-01-b.
De gegevens van deze D-tec Ct-26-01-b met kenteken OK43XV (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2009? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK43XV weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OK-43-XV. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–43–XV één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, X en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 3 in OK43XV vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKXV-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OKÂ 43Â XV, gebruik dan onderstaande zoekbox: