OK-49-PF OK-51-PF

OK-50-PF: D-tec Ct-26-01

OK-50-PF Op deze pagina vind je alle informatie over OK–50–PF, een D-tec Ct-26-01. Het is een voertuig met afneembare bovenbouw uit 2008. De APK van deze Ct-26-01 is vervallen op 06-12-2023 (bijna 2 jaar geleden).

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OK-50-PF?

infoverkopentools

Specificaties van de OK-50-PF

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Afneembare bovenbouw (voertuig met afneembare bovenbouw)
Merk D-tec
Model Ct-26-01
Kenteken OK-50-PF, OK–50–PF, OK 50 PF (gespeld: Otto Karel Vijf Nul Pieter Ferdinand)
Europese voertuigcategorie O3
Plaats chassisnummer r. tegen balk 165 cm a. hart koppeling
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ct-26-01 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 31-07-2023 (ruim 2 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 02-09-2008 (ruim 17 jaar geleden)
Datum eerste toelating 02-09-2008 (ruim 17 jaar geleden)
Vervaldatum APK 06-12-2023 (bijna 2 jaar geleden)

Tijdlijn van de OK50PF

02-09-2008 Eerste tenaamstelling in nederland
02-09-2008 Eerste toelating
17-09-2020 Vorige aanvang tenaamstelling
24-09-2021 Vorige vervaldatum apk
24-09-2022 Vorige vervaldatum apk
31-07-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
06-12-2023 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze D-tec Ct-26-01 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 23.150 kg
Massa leeg voertuig 2850 kg
Toegestane maximum massa voertuig 26.000 kg
Wielbasis 419 cm
Lengte voertuig 646 cm
Breedte voertuig 250 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 514 cm
Technische maximale massa voertuig 26.000 kg
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ct-26-01 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ct-26-01 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ct-26-01 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 07
Carrosserie (omschrijving) Afneembare bovenbouw
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ct-26-01 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 17.000 kg
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ct-26-01 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ct-26-01 opvragen

APK-gebreken van de OK50PF

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

24-09-2019 13:42 Achterlicht werkt niet (goed)
31-08-2020 10:12 Onderdeel reminrichting beschadigd, gescheurd of gebroken
31-08-2020 10:12 Band onvoldoende profiel
31-08-2020 10:12 Achterlicht werkt niet (goed)
17-08-2021 10:52 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet)
17-08-2021 10:52 Dragende delen misvormd of gescheurd
17-08-2021 10:52 Achterlicht werkt niet (goed)
17-08-2021 10:52 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
17-08-2021 10:52 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont
17-08-2021 10:52 iom keurmeester steekproefcontrolerapport niet ondertekend i
17-08-2021 14:17 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet)
17-08-2021 14:17 Dragende delen misvormd of gescheurd
17-08-2021 14:17 Achterlicht werkt niet (goed)
17-08-2021 14:17 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
17-08-2021 14:17 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont
06-12-2022 15:06 Dragende delen misvormd of gescheurd
06-12-2022 15:06 Achterlicht werkt niet (goed)
06-12-2022 15:06 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm

Schades bekijken van deze D-tec Ct-26-01.

Bijwerkdatum OK-50-PF

De gegevens van deze D-tec Ct-26-01 met kenteken OK50PF (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze D-tec Ct-26-01?

Schadeverleden van de OK 50 PF

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK50PF weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Ct-26-01 (OK50PF)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OK-50-PF. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–50–PF één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MK-50-PF, een Yamaha Xs 750c motorfiets uit 1979.
  2. Verandering op plek 1: WK-50-PF, een Hobby 12 G aanhangwagen uit 1993.
  3. Verandering op plek 2: OJ-50-PF, een Schmitz Scs 24/l-13.62 bs db b oplegger uit 2007.
  4. Verandering op plek 2: OL-50-PF, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2012.
  5. Verandering op plek 3: OK-40-PF, een Van hool 3b2014 oplegger uit 2010.
  6. Verandering op plek 3: OK-60-PF, een Renders Roc 18.27 oplegger uit 2008.
  7. Verandering op plek 4: OK-51-PF, een D-tec Ct-53-04d oplegger uit 2008.
  8. Verandering op plek 5: OK-50-NF, een Lag O-3-40 03 oplegger uit 2008.
  9. Verandering op plek 5: OK-50-RF, een Krone Sd oplegger uit 2008.
  10. Verandering op plek 6: OK-50-PD, een Berdex Ov.1227 oplegger uit 2008.
  11. Verandering op plek 6: OK-50-PG, een Groenewegen Dro-14-27 oplegger uit 2008.

Meer kentekens met O, K, P en F

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, P en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 0 in OK50PF vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKPF-kentekens.

30 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

02-09-2008 (ruim 17 jaar geleden):
  1. OK-34-NX: Krone Sd
  2. OK-38-PY: Lag O1-22
  3. OK-50-PG: Groenewegen Dro-14-27
  4. OK-53-PS: Krone Sd
  5. OK-54-PV: Floor Flo-12-20k1
  6. OK-59-PR: Krone Sd
  7. OK-59-PS: Krone Sd
  8. OK-60-NV: Krone Sd
  9. OK-63-NV: Krone Sd
  10. OK-65-PR: Krone Sd
  11. OK-66-KN: Pacton L3-002
  12. OK-66-PR: Krone Sd
  13. OK-70-NV: Krone Sd
  14. OK-72-NV: Krone Sd
  15. OK-73-NV: Krone Sd
  16. OK-74-NV: Krone Sd
  17. OK-77-PP: Krone Sd
  18. OK-82-NV: Krone Sd
  19. OK-83-NV: Krone Sd
  20. OK-84-LD: Pacton T3-011
  21. OK-84-NV: Krone Sd
  22. OK-85-LD: Pacton T3-011
  23. OL-93-GP: Schmitz gotha Scf24
  24. OL-94-GP: Schmitz gotha Scf24
  25. OP-71-SF: Kennis C345
  26. OR-36-YX: Lag Lag
  27. OR-68-LJ: Berdex Ov12.27
  28. OR-76-XZ: Lag Lag
  29. OS-53-FV: Lag Lag
  30. OS-68-GN: Lag O3-39 lt2

Meer D-tec Ct-26-01 op voertuig-zoeker.nl

D-tec Ct-26-01 opleggers

79 D-tec Ct-26-01 opleggers
Bekijk D-tec Ct-26-01 opleggers.
6.647 D-tec opleggers
Bekijk D-tec opleggers.

D-tec Ct-26-01 voertuigen met afneembare bovenbouw

69 D-tec Ct-26-01 voertuigen met afneembare bovenbouw
Bekijk D-tec Ct-26-01 voertuigen met afneembare bovenbouw.
1.719 D-tec voertuigen met afneembare bovenbouw
Bekijk D-tec voertuigen met afneembare bovenbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van D-tec zijn: D-tec Flexitrailer, D-tec Portmaster, D-tec Fv2006, D-tec Ft-43-03v en D-tec Containercarrier.