OK-52-NG OK-55-NG

OK-54-NG: D-tec Ct-26-01

OK-54-NG Op deze pagina vind je alle informatie over OK–54–NG, een D-tec Ct-26-01. Het is een voertuig met afneembare bovenbouw uit 2008. De APK van deze Ct-26-01 vervalt op 10-02-2026 (over ruim 5 maanden).

Wat wil je doen met OK-54-NG?

infoverkopentools

Specificaties van de OK-54-NG

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Afneembare bovenbouw (voertuig met afneembare bovenbouw)
Merk D-tec
Model Ct-26-01
Kenteken OK-54-NG, OK–54–NG, OK 54 NG (gespeld: Otto Karel Vijf Vier Nico Gerard)
Europese voertuigcategorie O3
Plaats chassisnummer r. tegen balk 165 cm a. hart koppeling
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ct-26-01 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 09-08-2022 (ruim 3 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 30-06-2008 (ruim 17 jaar geleden)
Datum eerste toelating 30-06-2008 (ruim 17 jaar geleden)
Vervaldatum APK 10-02-2026 (over ruim 5 maanden)

Tijdlijn van de OK54NG

30-06-2008 Eerste tenaamstelling in nederland
30-06-2008 Eerste toelating
01-02-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
10-02-2022 Vorige vervaldatum apk
09-08-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
10-02-2023 Vorige vervaldatum apk
10-02-2024 Vorige vervaldatum apk
10-02-2025 Vorige vervaldatum apk
10-02-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze D-tec Ct-26-01 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 23.150 kg
Massa leeg voertuig 2850 kg
Toegestane maximum massa voertuig 26.000 kg
Wielbasis 419 cm
Lengte voertuig 646 cm
Breedte voertuig 250 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 514 cm
Technische maximale massa voertuig 26.000 kg
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ct-26-01 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ct-26-01 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ct-26-01 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 07
Carrosserie (omschrijving) Afneembare bovenbouw
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ct-26-01 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 17.000 kg
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ct-26-01 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ct-26-01 opvragen

APK-gebreken van de OK54NG

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

10-02-2021 16:23 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet)
10-02-2021 16:23 Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd
09-02-2023 11:12 Luchtlekkage reminrichting
09-02-2023 11:12 Functieverlies van stootbalk/ -bevestiging
09-02-2023 11:12 (Kunststof) remleiding geknikt
22-01-2024 15:38 Stadslicht kleur wijkt af of niet toegestaan
22-01-2024 15:38 Wiel of band niet goed afgeschermd
22-01-2024 15:38 Functieverlies van stootbalk/ -bevestiging
22-01-2024 15:38 Achterlicht werkt niet (goed)
22-01-2024 15:38 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
22-01-2024 15:38 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont

Schades bekijken van deze D-tec Ct-26-01.

Bijwerkdatum OK-54-NG

De gegevens van deze D-tec Ct-26-01 met kenteken OK54NG (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze D-tec Ct-26-01?

Schadeverleden van de OK 54 NG

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK54NG weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Ct-26-01 (OK54NG)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OK-54-NG. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–54–NG één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MK-54-NG, een Suzuki Vs 1400 motorfiets uit 1987.
  2. Verandering op plek 1: WK-54-NG, een Chateau 460 aanhangwagen uit 1993.
  3. Verandering op plek 2: OJ-54-NG, een Burg Bpo 15-30 Rgzxx oplegger uit 2006.
  4. Verandering op plek 2: OL-54-NG, een Veldhuizen Sdo oplegger uit 2012.
  5. Verandering op plek 3: OK-34-NG, een Krone Sd oplegger uit 2008.
  6. Verandering op plek 3: OK-64-NG, een Chereau Cd382hb oplegger uit 2008.
  7. Verandering op plek 4: OK-52-NG, een D-tec Ct-53-04d oplegger uit 2008.
  8. Verandering op plek 4: OK-55-NG, een D-tec Ct-53-04d oplegger uit 2008.
  9. Verandering op plek 5: OK-54-LG, een G.magyar S39bd3/ae oplegger uit 2008.
  10. Verandering op plek 5: OK-54-SG, een E.s.v.e. Ea 12-9l oplegger uit 2008.
  11. Verandering op plek 6: OK-54-NF, een Stas S300cx oplegger uit 2008.
  12. Verandering op plek 6: OK-54-NH, een Koegel S24 oplegger uit 2009.

Meer kentekens met O, K, N en G

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, N en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 4 in OK54NG vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKNG-kentekens.

Meer D-tec Ct-26-01 op voertuig-zoeker.nl

D-tec Ct-26-01 opleggers

79 D-tec Ct-26-01 opleggers
Bekijk D-tec Ct-26-01 opleggers.
6.647 D-tec opleggers
Bekijk D-tec opleggers.

D-tec Ct-26-01 voertuigen met afneembare bovenbouw

69 D-tec Ct-26-01 voertuigen met afneembare bovenbouw
Bekijk D-tec Ct-26-01 voertuigen met afneembare bovenbouw.
1.719 D-tec voertuigen met afneembare bovenbouw
Bekijk D-tec voertuigen met afneembare bovenbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van D-tec zijn: D-tec Flexitrailer, D-tec Portmaster, D-tec Fv2006, D-tec Ft-43-03v en D-tec Containercarrier.