Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | D-tec |
Model | Ct-26-01b |
Kenteken | OL-22-KD, OL–22–KD, OL 22 KD (gespeld: Otto Lodewijk Twee Twee Karel Dirk) |
Type | BDCD-1 |
Uitvoering | 3A01L |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2007/46*0216*01 |
Variant | AA |
Europese voertuigcategorie | O3 |
Plaats chassisnummer | r. frame |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 50560 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct-26-01b opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 31-07-2025 (ruim 1 maand geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 15-07-2011 (ruim 14 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 15-07-2011 (ruim 14 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 03-08-2025 (ruim 1 maand geleden) |
Tijdlijn van de OL22KD |
|
15-07-2011 | Eerste tenaamstelling in nederland |
15-07-2011 | Eerste toelating |
15-07-2011 | Vorige aanvang tenaamstelling |
22-07-2021 | Vorige vervaldatum apk |
23-07-2022 | Vorige vervaldatum apk |
03-08-2023 | Vorige vervaldatum apk |
03-08-2024 | Vorige vervaldatum apk |
31-07-2025 | Huidige aanvang tenaamstelling |
03-08-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze D-tec Ct-26-01b opvragen |
Laadvermogen | 17.420 kg |
Massa leeg voertuig | 6580 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 24.000 kg |
Wielbasis | 533 cm |
Lengte voertuig | 848 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 660 cm |
Technische maximale massa voertuig | 24.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct-26-01b opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct-26-01b opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct-26-01b opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct-26-01b opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct-26-01b opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct-26-01b opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
01-07-2020 10:40 | Remlichten (alle) werken niet |
01-07-2020 10:40 | Achterlicht werkt niet (goed) |
03-08-2022 15:00 | Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
03-08-2022 15:00 | Accu aanhangwagen ondeugdelijk bevestigd |
Schades bekijken van deze D-tec Ct-26-01b.
De gegevens van deze D-tec Ct-26-01b met kenteken OL22KD (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 05-08-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2011? Of wil je de gedetailleerde waarde van OL22KD weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OL-22-KD. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OL–22–KD één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, L, K en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 2 in OL22KD vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OLKD-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OLÂ 22Â KD, gebruik dan onderstaande zoekbox: