Het kenteken van deze D-tec Ct-26-01b (OL67DV) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.
Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Geconditioneerd voertuig |
Merk | D-tec |
Model | Ct-26-01b |
Kenteken | OL-67-DV, OL–67–DV, OL 67 DV (gespeld: Otto Lodewijk Zes Zeven Dirk Victor) |
Type | BDCD-1 |
Uitvoering | 3A01L |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2007/46*0216*00 |
Variant | AA |
Europese voertuigcategorie | O3 |
Plaats chassisnummer | r. frame |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct-26-01b opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 17-10-2023 (bijna 2 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 19-10-2010 (bijna 15 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 19-10-2010 (bijna 15 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 10-05-2022 (bijna 3½ jaar geleden) |
Tijdlijn van de OL67DV |
|
19-10-2010 | Eerste tenaamstelling in nederland |
19-10-2010 | Eerste toelating |
06-09-2019 | Vorige aanvang tenaamstelling |
10-05-2022 | Huidige vervaldatum apk |
01-02-2023 | Vorige aanvang tenaamstelling |
17-10-2023 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze D-tec Ct-26-01b opvragen |
Laadvermogen | 17.900 kg |
Massa leeg voertuig | 6100 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 24.000 kg |
Wielbasis | 533 cm |
Lengte voertuig | 848 cm |
Breedte voertuig | 260 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 660 cm |
Technische maximale massa voertuig | 24.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct-26-01b opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct-26-01b opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct-26-01b opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 04 |
Carrosserie (omschrijving) | Geconditioneerd met temperatuurregeling |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct-26-01b opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct-26-01b opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct-26-01b opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
27-02-2020 10:59 | Stadslicht werkt niet (goed) |
27-02-2020 10:59 | Koppelingspen te veel gesleten |
27-02-2020 10:59 | Achterlicht niet van gelijke grootte/sterkte/kleur |
10-05-2021 16:56 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
10-05-2021 16:56 | Stootbalk ondeugdelijk |
Schades bekijken van deze D-tec Ct-26-01b.
De gegevens van deze D-tec Ct-26-01b met kenteken OL67DV (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 19-10-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van OL67DV weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OL-67-DV. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OL–67–DV één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, L, D en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 7 in OL67DV vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OLDV-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OLÂ 67Â DV, gebruik dan onderstaande zoekbox: