Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Afneembare bovenbouw (voertuig met afneembare bovenbouw) |
Merk | D-tec |
Model | Ct-53-04d |
Kenteken | OH-33-RZ, OH–33–RZ, OH 33 RZ (gespeld: Otto Hendrik Drie Drie Rudolf Zaandam) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. tegen balk |
Bijzonderheden |
Dit voertuig is samengesteld uit afneembare voertuigdelen met de volgende identificatienummers: In lange en zware voertuigcombinaties toepasbaar. Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 52000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct-53-04d opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 11-01-2021 (ruim 4½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 10-11-2004 (bijna 21 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 10-11-2004 (bijna 21 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 26-02-2026 (over bijna 6 maanden) |
Tijdlijn van de OH33RZ |
|
10-11-2004 | Eerste tenaamstelling in nederland |
10-11-2004 | Eerste toelating |
11-01-2021 | Huidige aanvang tenaamstelling |
12-10-2021 | Vorige vervaldatum apk |
22-02-2023 | Vorige vervaldatum apk |
22-02-2024 | Vorige vervaldatum apk |
26-02-2025 | Vorige vervaldatum apk |
26-02-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze D-tec Ct-53-04d opvragen |
Laadvermogen | 45.600 kg |
Massa leeg voertuig | 7400 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 53.000 kg |
Wielbasis | 987 cm |
Lengte voertuig | 1260 cm |
Breedte voertuig | 250 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1128 cm |
Technische maximale massa voertuig | 53.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct-53-04d opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct-53-04d opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct-53-04d opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 07 |
Carrosserie (omschrijving) | Afneembare bovenbouw |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct-53-04d opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 17.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct-53-04d opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct-53-04d opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
17-09-2019 16:15 | Dragende delen misvormd of gescheurd |
17-09-2019 16:15 | Achterlicht werkt niet (goed) |
17-09-2019 16:15 | Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij |
05-10-2020 15:21 | Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
05-10-2020 15:21 | Dragende delen misvormd of gescheurd |
05-10-2020 15:21 | Achterlicht werkt niet (goed) |
22-02-2022 10:41 | Band beschadigd |
22-02-2022 10:41 | Wiellager te veel speling |
22-02-2022 10:41 | Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
22-02-2022 10:41 | Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 90% >= 50% awet) |
22-02-2022 10:41 | Zijdelingse afscherming niet volgens voorschriften |
22-02-2022 10:41 | Hulpbalk gescheurd |
22-02-2022 10:41 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
22-02-2022 10:41 | Waarschuwingsinrichting antiblokkeersysteem geeft defect aan |
30-12-2022 11:06 | Wiellager te veel speling |
30-12-2022 11:06 | Zijdelingse afscherming niet volgens voorschriften |
30-12-2022 11:06 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
22-02-2023 11:32 | Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
22-02-2023 11:32 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
22-02-2023 11:32 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
26-02-2024 12:43 | Wiellager te veel speling |
26-02-2024 12:43 | Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
26-02-2024 12:43 | Hulpbalk gescheurd |
26-02-2024 12:43 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
26-02-2024 12:43 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
14-02-2025 14:06 | Wiellager te veel speling |
14-02-2025 14:06 | Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
14-02-2025 14:06 | Luchtlekkage reminrichting |
14-02-2025 14:06 | Hulpbalk gescheurd |
14-02-2025 14:06 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Schades bekijken van deze D-tec Ct-53-04d.
De gegevens van deze D-tec Ct-53-04d met kenteken OH33RZ (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2004? Of wil je de gedetailleerde waarde van OH33RZ weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OH-33-RZ. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OH–33–RZ één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, H, R en Z als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 3 in OH33RZ vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OHRZ-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OHÂ 33Â RZ, gebruik dan onderstaande zoekbox: