Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Afneembare bovenbouw (voertuig met afneembare bovenbouw) |
Merk | D-tec |
Model | Ct-53-04d |
Kenteken | OK-91-RY, OK–91–RY, OK 91 RY (gespeld: Otto Karel Negen Één Rudolf Ypsilon) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. tegen balk |
Bijzonderheden |
Dit voertuig is samengesteld uit afneembare voertuigdelen met de volgende identificatienummers: In lange en zware voertuigcombinaties toepasbaar. In lange en zware voertuigcombinaties |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct-53-04d opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 30-10-2008 (bijna 17 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 30-10-2008 (bijna 17 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 30-10-2008 (bijna 17 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 30-10-2025 (over bijna 2 maanden) |
Tijdlijn van de OK91RY |
|
30-10-2008 | Eerste tenaamstelling in nederland |
30-10-2008 | Eerste toelating |
30-10-2008 | Huidige aanvang tenaamstelling |
30-10-2021 | Vorige vervaldatum apk |
30-10-2022 | Vorige vervaldatum apk |
30-10-2023 | Vorige vervaldatum apk |
30-10-2024 | Vorige vervaldatum apk |
30-10-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze D-tec Ct-53-04d opvragen |
Laadvermogen | 45.550 kg |
Massa leeg voertuig | 7450 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 53.000 kg |
Wielbasis | 987 cm |
Lengte voertuig | 1260 cm |
Breedte voertuig | 250 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1128 cm |
Technische maximale massa voertuig | 53.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct-53-04d opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct-53-04d opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct-53-04d opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 07 |
Carrosserie (omschrijving) | Afneembare bovenbouw |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct-53-04d opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 17.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct-53-04d opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct-53-04d opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
29-10-2019 14:03 | Parkeerrem werkt niet op 2 wielen |
29-10-2019 14:03 | Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
Schades bekijken van deze D-tec Ct-53-04d.
De gegevens van deze D-tec Ct-53-04d met kenteken OK91RY (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK91RY weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OK-91-RY. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–91–RY één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, R en Y als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9 en 1 in OK91RY vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKRY-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OKÂ 91Â RY, gebruik dan onderstaande zoekbox: