OJ-08-PN OJ-10-PN

OJ-09-PN: D-tec Ct-60-05d

OJ-09-PN Op deze pagina vind je alle informatie over OJ–09–PN, een D-tec Ct-60-05d. Het is een voertuig met afneembare bovenbouw uit 2007. De APK van deze Ct-60-05d vervalt op 10-06-2026 (over ruim 9 maanden).

Wat wil je doen met OJ-09-PN?

infoverkopentools

Specificaties van de OJ-09-PN

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Afneembare bovenbouw (voertuig met afneembare bovenbouw)
Merk D-tec
Model Ct-60-05d
Kenteken OJ-09-PN, OJ–09–PN, OJ 09 PN (gespeld: Otto Jan Nul Negen Pieter Nico)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. tegen balk
Bijzonderheden Dit voertuig is samengesteld uit afneembare voertuigdelen met de volgende identificatienummers:
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ct-60-05d opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 17-01-2007 (bijna 19 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 17-01-2007 (bijna 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 17-01-2007 (bijna 19 jaar geleden)
Vervaldatum APK 10-06-2026 (over ruim 9 maanden)

Tijdlijn van de OJ09PN

17-01-2007 Eerste tenaamstelling in nederland
17-01-2007 Eerste toelating
17-01-2007 Huidige aanvang tenaamstelling
15-09-2021 Vorige vervaldatum apk
15-09-2022 Vorige vervaldatum apk
15-09-2023 Vorige vervaldatum apk
15-09-2024 Vorige vervaldatum apk
10-06-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze D-tec Ct-60-05d opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 53.790 kg
Massa leeg voertuig 8210 kg
Toegestane maximum massa voertuig 62.000 kg
Wielbasis 986 cm
Lengte voertuig 1259 cm
Breedte voertuig 250 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1128 cm
Technische maximale massa voertuig 62.000 kg
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ct-60-05d opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ct-60-05d opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ct-60-05d opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 07
Carrosserie (omschrijving) Afneembare bovenbouw
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ct-60-05d opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 17.000 kg
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ct-60-05d opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ct-60-05d opvragen

Bijwerkdatum OJ-09-PN

De gegevens van deze D-tec Ct-60-05d met kenteken OJ09PN (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 23-06-2025.

Wat wil je doen met deze D-tec Ct-60-05d?

Schadeverleden van de OJ 09 PN

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2007? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ09PN weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Ct-60-05d (OJ09PN)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-09-PN. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–09–PN één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MJ-09-PN, een Suzuki Gs500e motorfiets uit 1990.
  2. Verandering op plek 1: SJ-09-PN, een groene Saab Sonnet Iii v 4 personenauto uit 1971.
  3. Verandering op plek 2: OH-09-PN, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2004.
  4. Verandering op plek 2: OK-09-PN, een Lag O3-39 01 oplegger uit 2008.
  5. Verandering op plek 3: OJ-19-PN, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2007.
  6. Verandering op plek 4: OJ-08-PN, een D-tec Ct-35-02 oplegger uit 2007.
  7. Verandering op plek 5: OJ-09-NN, een Krone Sdc 27 oplegger uit 2005.
  8. Verandering op plek 5: OJ-09-RN, een Burg Bpo 15-27 Srnxx oplegger uit 2007.
  9. Verandering op plek 6: OJ-09-PL, een E.s.v.e. Ea 12-9l oplegger uit 2007.
  10. Verandering op plek 6: OJ-09-PP, een Krone Sd oplegger uit 2007.

Meer kentekens met O, J, P en N

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, P en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0 en 9 in OJ09PN vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJPN-kentekens.

29 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

17-01-2007 (bijna 19 jaar geleden):
  1. OJ-01-NT: Van hool 2b2001
  2. OJ-03-NT: Van hool 2b2001
  3. OJ-04-NT: Van hool 2b2001
  4. OJ-04-PN: D-tec Ct-35-02
  5. OJ-05-PN: D-tec Ct-60-05d
  6. OJ-06-PN: D-tec Ct-26-01
  7. OJ-07-NT: Van hool 2b2001
  8. OJ-08-PN: D-tec Ct-35-02
  9. OJ-09-LT: Schmitz S01
  10. OJ-18-PT: Van eck Ut-3
  11. OJ-19-PN: Schmitz Sko 24
  12. OJ-19-PT: Van eck Ut-3
  13. OJ-20-PN: Schmitz Sko 24
  14. OJ-20-PT: Van eck Ut-3
  15. OJ-21-PN: Schmitz Sko 24
  16. OJ-41-NR: Groenewegen Dro-14-27
  17. OJ-41-PX: Gofa Tsa 37.5
  18. OJ-42-PT: Van eck Ut-3
  19. OJ-42-PX: Gofa Tsa 37.5
  20. OJ-63-PP: D-tec Ft-43-03v
  21. OJ-64-PP: D-tec Ft-43-03v
  22. OJ-65-PP: D-tec Ft-43-03v
  23. OJ-67-PP: D-tec Ft-43-03v
  24. OJ-68-PP: D-tec Ft-43-03v
  25. OJ-71-PV: Schmitz Sko 24
  26. OJ-72-NS: Van hool 2b2001
  27. OJ-81-PV: Stas Sa339k
  28. OJ-88-PG: Schmitz Scs 24/l-13.62 e b
  29. OR-81-PL: Van hool 2b0040

Meer D-tec Ct-60-05d op voertuig-zoeker.nl

D-tec Ct-60-05d opleggers

65 D-tec Ct-60-05d opleggers
Bekijk D-tec Ct-60-05d opleggers.
6.647 D-tec opleggers
Bekijk D-tec opleggers.

D-tec Ct-60-05d voertuigen met afneembare bovenbouw

61 D-tec Ct-60-05d voertuigen met afneembare bovenbouw
Bekijk D-tec Ct-60-05d voertuigen met afneembare bovenbouw.
1.719 D-tec voertuigen met afneembare bovenbouw
Bekijk D-tec voertuigen met afneembare bovenbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van D-tec zijn: D-tec Flexitrailer, D-tec Portmaster, D-tec Fv2006, D-tec Ft-43-03v en D-tec Containercarrier.