OJ-22-PF OJ-27-PF

OJ-23-PF: D-tec Ct-60-05d

OJ-23-PF Op deze pagina vind je alle informatie over OJ–23–PF, een D-tec Ct-60-05d. Het is een voertuig met afneembare bovenbouw uit 2007. De APK van deze Ct-60-05d is vervallen op 04-01-2023 (ruim 2½ jaar geleden).

Wat wil je doen met OJ-23-PF?

infoverkopentools

Specificaties van de OJ-23-PF

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Afneembare bovenbouw (voertuig met afneembare bovenbouw)
Merk D-tec
Model Ct-60-05d
Kenteken OJ-23-PF, OJ–23–PF, OJ 23 PF (gespeld: Otto Jan Twee Drie Pieter Ferdinand)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. tegen balk
Bijzonderheden Dit voertuig is samengesteld uit afneembare voertuigdelen met de volgende identificatienummers:
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ct-60-05d opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 12-03-2025 (bijna 6 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 04-01-2007 (bijna 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 04-01-2007 (bijna 19 jaar geleden)
Vervaldatum APK 04-01-2023 (ruim 2½ jaar geleden)

Tijdlijn van de OJ23PF

04-01-2007 Eerste tenaamstelling in nederland
04-01-2007 Eerste toelating
04-01-2007 Vorige aanvang tenaamstelling
05-10-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
03-12-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
04-01-2022 Vorige vervaldatum apk
09-02-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
28-12-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
04-01-2023 Huidige vervaldatum apk
01-02-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
12-03-2025 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze D-tec Ct-60-05d opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 53.790 kg
Massa leeg voertuig 8210 kg
Toegestane maximum massa voertuig 62.000 kg
Wielbasis 986 cm
Lengte voertuig 1259 cm
Breedte voertuig 250 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1128 cm
Technische maximale massa voertuig 62.000 kg
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ct-60-05d opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ct-60-05d opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ct-60-05d opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 07
Carrosserie (omschrijving) Afneembare bovenbouw
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ct-60-05d opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 17.000 kg
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ct-60-05d opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ct-60-05d opvragen

APK-gebreken van de OJ23PF

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

22-11-2019 16:28 Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren
22-11-2019 16:28 Kentekenplaatverlichting kleur wijkt af/niet toegestaan
22-11-2019 16:28 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont
11-12-2020 15:18 Dragende delen misvormd of gescheurd
11-12-2020 15:18 Kentekenplaatverlichting kleur wijkt af/niet toegestaan
11-12-2020 15:18 Achterlicht werkt niet (goed)
11-12-2020 15:18 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont
07-12-2021 16:52 Kentekenplaatverlichting straalt licht naar achter
07-12-2021 16:52 Veerstrop as zit los
07-12-2021 16:52 Bewegingsmogelijkheden remonderdeel beperkt
07-12-2021 16:52 Retroreflector vertoont gebrek
07-12-2021 16:52 Achterlicht aantal niet juist volgens voorschriften

Schades bekijken van deze D-tec Ct-60-05d.

Bijwerkdatum OJ-23-PF

De gegevens van deze D-tec Ct-60-05d met kenteken OJ23PF (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze D-tec Ct-60-05d?

Schadeverleden van de OJ 23 PF

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2007? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ23PF weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Ct-60-05d (OJ23PF)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-23-PF. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–23–PF één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MJ-23-PF, een Bmw R 100 G/s motorfiets uit 1990.
  2. Verandering op plek 1: WJ-23-PF, een Hapert K2000 aanhangwagen uit 1992.
  3. Verandering op plek 2: OH-23-PF, een Lag O3-39 01 oplegger uit 2004.
  4. Verandering op plek 2: OK-23-PF, een Ffb feldbinder Kip 63.3 oplegger uit 2008.
  5. Verandering op plek 3: OJ-03-PF, een Groenewegen Rozv-14-27pc oplegger uit 2007.
  6. Verandering op plek 3: OJ-33-PF, een System trailers Prshpi 18 oplegger uit 2006.
  7. Verandering op plek 4: OJ-22-PF, een D-tec Ct-35-02 oplegger uit 2007.
  8. Verandering op plek 4: OJ-24-PF, een Lag O-2-30 Fr oplegger uit 2006.
  9. Verandering op plek 5: OJ-23-NF, een Langendorf Floatliner oplegger uit 2006.
  10. Verandering op plek 5: OJ-23-SF, een Lag O3-42 02 oplegger uit 2007.
  11. Verandering op plek 6: OJ-23-PD, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2007.
  12. Verandering op plek 6: OJ-23-PG, een Krone Sd oplegger uit 2007.

Meer kentekens met O, J, P en F

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, P en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 3 in OJ23PF vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJPF-kentekens.

30 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

04-01-2007 (bijna 19 jaar geleden):
  1. OJ-10-PD: Welgro 97wsl43-32
  2. OJ-14-LX: Broshuis 2 connect-2akcc
  3. OJ-17-LX: Broshuis 2 connect-3akcc
  4. OJ-21-NT: Nooteboom Ovb-48-03v
  5. OJ-22-PF: D-tec Ct-35-02
  6. OJ-29-PG: D-tec Ct-26-01
  7. OJ-36-PJ: Schmitz gotha Scf 24-45'light starr
  8. OJ-37-NT: Schmitz Sko 24
  9. OJ-37-NV: Schmitz Sko 24
  10. OJ-39-NV: Schmitz Sko 24
  11. OJ-40-NV: Schmitz Sko 24
  12. OJ-40-NZ: Pacton T3-010
  13. OJ-41-NJ: Lag O3-43 01
  14. OJ-41-NV: Schmitz Sko 24
  15. OJ-41-PH: Van hool 3b2015
  16. OJ-43-NX: Pacton T3-010
  17. OJ-43-PH: Van hool 3b2015
  18. OJ-43-PJ: Schmitz gotha Scf 24-45'light starr
  19. OJ-44-PN: Van veen H.e.a.
  20. OJ-45-PJ: Schmitz gotha Scf 24-45'light starr
  21. OJ-48-PB: Schmitz Scs 24/l-13.62 bs e b
  22. OJ-51-LS: Veldhuizen P37-2
  23. OJ-54-PD: D-tec Ft-43-03v
  24. OJ-70-PP: Samro St39wgre
  25. OJ-75-NN: Lag 0-3-29 fr
  26. OJ-81-PL: Hts 34
  27. OJ-82-NB: Broshuis 2 connect-5akcc
  28. OJ-83-PL: Floor Flo-17-30h2
  29. OJ-89-PD: Pacton T2-004
  30. OJ-99-NF: Tirsan Xs/rs

Meer D-tec Ct-60-05d op voertuig-zoeker.nl

D-tec Ct-60-05d opleggers

65 D-tec Ct-60-05d opleggers
Bekijk D-tec Ct-60-05d opleggers.
6.647 D-tec opleggers
Bekijk D-tec opleggers.

D-tec Ct-60-05d voertuigen met afneembare bovenbouw

61 D-tec Ct-60-05d voertuigen met afneembare bovenbouw
Bekijk D-tec Ct-60-05d voertuigen met afneembare bovenbouw.
1.719 D-tec voertuigen met afneembare bovenbouw
Bekijk D-tec voertuigen met afneembare bovenbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van D-tec zijn: D-tec Flexitrailer, D-tec Portmaster, D-tec Fv2006, D-tec Ft-43-03v en D-tec Containercarrier.