OT-05-FP OT-07-FP

OT-06-FP: D-tec Ct-60-05d

OT-06-FP Op deze pagina vind je alle informatie over OT–06–FP, een D-tec Ct-60-05d. Het is een containercarrier uit 2008. De APK van deze Ct-60-05d vervalt op 31-10-2025 (over bijna 2 maanden).

Wat wil je doen met OT-06-FP?

infoverkopentools

Specificaties van de OT-06-FP

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Containercarrier
Merk D-tec
Model Ct-60-05d
Kenteken OT-06-FP, OT–06–FP, OT 06 FP (gespeld: Otto Theodoor Nul Zes Ferdinand Pieter)
Type CT-60-05D
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. dwarsbalk a.
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ct-60-05d opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 25-03-2022 (bijna 3½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 25-03-2022 (bijna 3½ jaar geleden)
Datum eerste toelating 16-05-2008 (ruim 17 jaar geleden)
Vervaldatum APK 31-10-2025 (over bijna 2 maanden)
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) 24-02-2022 (ruim 3½ jaar geleden)

Tijdlijn van de OT06FP

16-05-2008 Eerste toelating
24-02-2022 Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm)
25-03-2022 Eerste tenaamstelling in nederland
25-03-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
31-08-2022 Vorige vervaldatum apk
02-09-2023 Vorige vervaldatum apk
20-09-2024 Vorige vervaldatum apk
31-10-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze D-tec Ct-60-05d opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 51.980 kg
Massa leeg voertuig 8020 kg
Toegestane maximum massa voertuig 60.000 kg
Wielbasis 988 cm
Lengte voertuig 1260 cm
Breedte voertuig 250 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1130 cm
Technische maximale massa voertuig 60.000 kg
Hoogte voertuig 170 cm
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ct-60-05d opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Aantal wielen 10
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ct-60-05d opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ct-60-05d opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 08
Carrosserie (omschrijving) Containercarrier
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ct-60-05d opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 17.000 kg
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ct-60-05d opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ct-60-05d opvragen

APK-gebreken van de OT06FP

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

02-09-2022 10:51 Band beschadigd
02-09-2022 10:51 Dragende delen misvormd of gescheurd
02-09-2022 10:51 Achterlicht werkt niet (goed)
02-09-2022 10:51 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
02-09-2022 10:51 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont
02-09-2022 10:51 Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij
20-09-2023 14:31 Fusee(kogel) te veel speling
20-09-2023 14:31 Onderdeel reminrichting beschadigd, gescheurd of gebroken
20-09-2023 14:31 Dragende delen misvormd of gescheurd
20-09-2023 14:31 Borging remonderdelen ontbreekt
20-09-2023 14:31 Achterlicht werkt niet (goed)
20-09-2023 14:31 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
20-09-2023 14:31 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont

Schades bekijken van deze D-tec Ct-60-05d.

Bijwerkdatum OT-06-FP

De gegevens van deze D-tec Ct-60-05d met kenteken OT06FP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze D-tec Ct-60-05d?

Schadeverleden van de OT 06 FP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van OT06FP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Ct-60-05d (OT06FP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OT-06-FP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OT–06–FP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MT-06-FP, een Yamaha Xv 750 motorfiets uit 1994.
  2. Verandering op plek 2: OS-06-FP, een Kassbohrer Maxima oplegger uit 2020.
  3. Verandering op plek 2: OV-06-FP, een Lag N/a oplegger uit 2024.
  4. Verandering op plek 3: OT-16-FP, een Koegel Sn24 oplegger uit 2022.
  5. Verandering op plek 4: OT-05-FP, een D-tec Ct-35-02 oplegger uit 2008.
  6. Verandering op plek 4: OT-07-FP, een Tisvol Aa6-x910210-ee3 oplegger uit 2022.
  7. Verandering op plek 5: OT-06-DP, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2022.
  8. Verandering op plek 5: OT-06-GP, een Burgers N/a oplegger uit 2022.
  9. Verandering op plek 6: OT-06-FN, een Krone N/a oplegger uit 2014.
  10. Verandering op plek 6: OT-06-FR, een Wielton Ns34 oplegger uit 2006.

Meer kentekens met O, T, F en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, T, F en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0 en 6 in OT06FP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OTFP-kentekens.

Meer D-tec Ct-60-05d op voertuig-zoeker.nl

D-tec Ct-60-05d opleggers

65 D-tec Ct-60-05d opleggers
Bekijk D-tec Ct-60-05d opleggers.
6.647 D-tec opleggers
Bekijk D-tec opleggers.

D-tec Ct-60-05d containercarriers

vier D-tec Ct-60-05d containercarriers
Bekijk D-tec Ct-60-05d containercarriers.
4.115 D-tec containercarriers
Bekijk D-tec containercarriers.

De meest verkochte oplegger-modellen van D-tec zijn: D-tec Flexitrailer, D-tec Portmaster, D-tec Fv2006, D-tec Ft-43-03v en D-tec Containercarrier.