Het kenteken van deze D-tec Ct4s20c3040g 1 (OD22ZD) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.
Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Afneembare bovenbouw (voertuig met afneembare bovenbouw) |
Merk | D-tec |
Model | Ct4s20c3040g 1 |
Kenteken | OD-22-ZD, OD–22–ZD, OD 22 ZD (gespeld: Otto Dirk Twee Twee Zaandam Dirk) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 100 cm v. achteras |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct4s20c3040g 1 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 14-04-2023 (bijna 2½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 09-09-1996 (bijna 29 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 09-09-1996 (bijna 29 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 19-02-2022 (ruim 3½ jaar geleden) |
Tijdlijn van de OD22ZD |
|
09-09-1996 | Eerste tenaamstelling in nederland |
09-09-1996 | Eerste toelating |
05-02-2003 | Vorige aanvang tenaamstelling |
19-02-2022 | Huidige vervaldatum apk |
23-02-2022 | Vorige aanvang tenaamstelling |
28-02-2022 | Vorige aanvang tenaamstelling |
07-03-2022 | Vorige aanvang tenaamstelling |
14-04-2023 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze D-tec Ct4s20c3040g 1 opvragen |
Laadvermogen | 21.060 kg |
Massa leeg voertuig | 2940 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 24.000 kg |
Wielbasis | 400 cm |
Breedte voertuig | 250 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 492 cm |
Technische maximale massa voertuig | 24.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct4s20c3040g 1 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct4s20c3040g 1 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct4s20c3040g 1 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct4s20c3040g 1 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct4s20c3040g 1 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct4s20c3040g 1 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
19-02-2020 16:54 | Gevaar losraken deel aan buitenzijde |
19-02-2020 16:54 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
25-01-2021 16:57 | Zijdelingse afscherming niet volgens voorschriften |
Schades bekijken van deze D-tec Ct4s20c3040g 1.
De gegevens van deze D-tec Ct4s20c3040g 1 met kenteken OD22ZD (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 18-04-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1996? Of wil je de gedetailleerde waarde van OD22ZD weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OD-22-ZD. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OD–22–ZD één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, D, Z en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 2 in OD22ZD vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ODZD-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan ODÂ 22Â ZD, gebruik dan onderstaande zoekbox: