OF-71-NB OF-85-NB

OF-76-NB: D-tec Ct5s1 1

OF-76-NB Op deze pagina vind je alle informatie over OF–76–NB, een D-tec Ct5s1 1 2. Het is een voertuig met afneembare bovenbouw uit 1998. Het kenteken van deze D-tec is vervallen.

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OF-76-NB?

infoverkopentools

Specificaties van de OF-76-NB

Het kenteken van deze D-tec Ct5s1 1 2 (OF76NB) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Afneembare bovenbouw (voertuig met afneembare bovenbouw)
Merk D-tec
Model Ct5s1 1
Type 2
Kenteken OF-76-NB, OF–76–NB, OF 76 NB (gespeld: Otto Ferdinand Zeven Zes Nico Bernard)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. tegen balk
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ct5s1 1 2 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 13-12-2021 (ruim 3½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 17-04-1998 (ruim 27 jaar geleden)
Datum eerste toelating 17-04-1998 (ruim 27 jaar geleden)
Vervaldatum APK 22-11-2021 (bijna 4 jaar geleden)

Tijdlijn van de OF76NB

17-04-1998 Eerste tenaamstelling in nederland
17-04-1998 Eerste toelating
08-01-2004 Vorige aanvang tenaamstelling
22-11-2021 Huidige vervaldatum apk
13-12-2021 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze D-tec Ct5s1 1 2 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 41.740 kg
Massa leeg voertuig 8260 kg
Toegestane maximum massa voertuig 50.000 kg
Wielbasis 951 cm
Lengte voertuig 1265 cm
Breedte voertuig 250 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1139 cm
Technische maximale massa voertuig 50.000 kg
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ct5s1 1 2 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ct5s1 1 2 opvragen

Carrosserie
Carrosserie (code) 07
Carrosserie (omschrijving) Afneembare bovenbouw
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ct5s1 1 2 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 15.000 kg
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ct5s1 1 2 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ct5s1 1 2 opvragen

APK-gebreken van de OF76NB

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

21-11-2019 13:35 Band beschadigd
21-11-2019 13:35 Afstelling remkrachtregelaar wijkt af
21-11-2019 13:35 Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij
25-09-2020 14:43 Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd
25-09-2020 14:43 Dragende delen misvormd of gescheurd

Schades bekijken van deze D-tec Ct5s1 1 2.

Bijwerkdatum OF-76-NB

De gegevens van deze D-tec Ct5s1 1 2 met kenteken OF76NB (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 25-03-2025.

Wat wil je doen met deze D-tec Ct5s1 1 2?

Schadeverleden van de OF 76 NB

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1998? Of wil je de gedetailleerde waarde van OF76NB weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Ct5s1 1 2 (OF76NB)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OF-76-NB. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OF–76–NB één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: TF-76-NB, een grijze Ford Fiesta 1.1 cl k6 personenauto uit 1988.
  2. Verandering op plek 2: OH-76-NB, een Lag O3-40 03 oplegger uit 2004.
  3. Verandering op plek 3: OF-36-NB, een Burg Bpdo 12 20 lst oplegger uit 1998.
  4. Verandering op plek 4: OF-71-NB, een H.t.f. Hzct 32 A oplegger uit 1998.
  5. Verandering op plek 5: OF-76-BB, een Broshuis 3 absd-48 oplegger uit 1996.
  6. Verandering op plek 5: OF-76-SB, een Gs Oti 110 2400 sl oplegger uit 1992.
  7. Verandering op plek 6: OF-76-NH, een Gofa Db 26 5 1gum oplegger uit 1997.

Meer kentekens met O, F, N en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, F, N en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 6 in OF76NB vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OFNB-kentekens.

10 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

17-04-1998 (ruim 27 jaar geleden):
  1. OF-01-ND: Pacton Txd 339
  2. OF-08-ND: Feldbinder Kis 70 3 k
  3. OF-62-NB: Broshuis E 2190 27
  4. OF-63-NB: Broshuis E2190 27
  5. OF-64-NB: N.c.h. Iso 4000
  6. OF-71-NB: H.t.f. Hzct 32 A
  7. OF-85-NB: Floor Flo-12-18
  8. OF-98-NB: Pacton Txd 339
  9. OH-99-PY: Netam-fruehauf Oncrk22 110 A
  10. OP-26-LV: Junge T5/2

Meer D-tec Ct5s1 1 2 op voertuig-zoeker.nl

D-tec Ct5s1 1 2 opleggers

6.647 D-tec opleggers
Bekijk D-tec opleggers.

D-tec Ct5s1 1 2 voertuigen met afneembare bovenbouw

1.719 D-tec voertuigen met afneembare bovenbouw
Bekijk D-tec voertuigen met afneembare bovenbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van D-tec zijn: D-tec Flexitrailer, D-tec Portmaster, D-tec Fv2006, D-tec Ft-43-03v en D-tec Containercarrier.