Het kenteken van deze D-tec Ct5s1 1 2 (OF76NB) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.
Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Afneembare bovenbouw (voertuig met afneembare bovenbouw) |
Merk | D-tec |
Model | Ct5s1 1 |
Type | 2 |
Kenteken | OF-76-NB, OF–76–NB, OF 76 NB (gespeld: Otto Ferdinand Zeven Zes Nico Bernard) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. tegen balk |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct5s1 1 2 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 13-12-2021 (ruim 3½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 17-04-1998 (ruim 27 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 17-04-1998 (ruim 27 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 22-11-2021 (bijna 4 jaar geleden) |
Tijdlijn van de OF76NB |
|
17-04-1998 | Eerste tenaamstelling in nederland |
17-04-1998 | Eerste toelating |
08-01-2004 | Vorige aanvang tenaamstelling |
22-11-2021 | Huidige vervaldatum apk |
13-12-2021 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze D-tec Ct5s1 1 2 opvragen |
Laadvermogen | 41.740 kg |
Massa leeg voertuig | 8260 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 50.000 kg |
Wielbasis | 951 cm |
Lengte voertuig | 1265 cm |
Breedte voertuig | 250 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1139 cm |
Technische maximale massa voertuig | 50.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct5s1 1 2 opvragen |
Exportindicator | Ja |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Nee |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct5s1 1 2 opvragen |
Carrosserie (code) | 07 |
Carrosserie (omschrijving) | Afneembare bovenbouw |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct5s1 1 2 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct5s1 1 2 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct5s1 1 2 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
21-11-2019 13:35 | Band beschadigd |
21-11-2019 13:35 | Afstelling remkrachtregelaar wijkt af |
21-11-2019 13:35 | Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij |
25-09-2020 14:43 | Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
25-09-2020 14:43 | Dragende delen misvormd of gescheurd |
Schades bekijken van deze D-tec Ct5s1 1 2.
De gegevens van deze D-tec Ct5s1 1 2 met kenteken OF76NB (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 25-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1998? Of wil je de gedetailleerde waarde van OF76NB weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OF-76-NB. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OF–76–NB één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, F, N en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 6 in OF76NB vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OFNB-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OFÂ 76Â NB, gebruik dan onderstaande zoekbox: