Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Afneembare bovenbouw (voertuig met afneembare bovenbouw) |
Merk | D-tec |
Model | Ct5s2 1 |
Type | 2 |
Kenteken | OF-98-RY, OF–98–RY, OF 98 RY (gespeld: Otto Ferdinand Negen Acht Rudolf Ypsilon) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 585 cm v. achterzyde |
Bijzonderheden |
As 1 is uitgevoerd als hefas. As 2 is uitgevoerd als hefas. As 5 is uitgevoerd als hefas. As 3 is uitgevoerd als hefas. |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct5s2 1 2 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 21-01-2020 (bijna 6 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 17-09-1998 (bijna 27 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 17-09-1998 (bijna 27 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 21-01-2026 (over bijna 5 maanden) |
Tijdlijn van de OF98RY |
|
17-09-1998 | Eerste tenaamstelling in nederland |
17-09-1998 | Eerste toelating |
21-01-2020 | Huidige aanvang tenaamstelling |
07-01-2021 | Vorige vervaldatum apk |
18-11-2023 | Vorige vervaldatum apk |
18-11-2024 | Vorige vervaldatum apk |
21-01-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze D-tec Ct5s2 1 2 opvragen |
Laadvermogen | 38.620 kg |
Massa leeg voertuig | 8380 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 47.000 kg |
Wielbasis | 975 cm |
Lengte voertuig | 1236 cm |
Breedte voertuig | 247 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1104 cm |
Technische maximale massa voertuig | 47.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct5s2 1 2 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct5s2 1 2 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct5s2 1 2 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 07 |
Carrosserie (omschrijving) | Afneembare bovenbouw |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct5s2 1 2 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct5s2 1 2 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ct5s2 1 2 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
07-01-2020 13:11 | Remvertraging bedrijfsrem slecht (< 50% awet) |
07-01-2020 13:11 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
07-01-2020 13:11 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Schades bekijken van deze D-tec Ct5s2 1 2.
De gegevens van deze D-tec Ct5s2 1 2 met kenteken OF98RY (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1998? Of wil je de gedetailleerde waarde van OF98RY weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OF-98-RY. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OF–98–RY één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, F, R en Y als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9 en 8 in OF98RY vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OFRY-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OFÂ 98Â RY, gebruik dan onderstaande zoekbox: