Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | D-tec |
Model | Ctd-35-02b |
Kenteken | OL-82-KV, OL–82–KV, OL 82 KV (gespeld: Otto Lodewijk Acht Twee Karel Victor) |
Type | BDCD-2 |
Uitvoering | 3A01L |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2007/46*0217*01 |
Variant | CC |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 51680 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-35-02b opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 04-09-2017 (ruim 8 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 25-08-2011 (ruim 14 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 25-08-2011 (ruim 14 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 25-08-2026 (over bijna 1 jaar) |
Tijdlijn van de OL82KV |
|
25-08-2011 | Eerste tenaamstelling in nederland |
25-08-2011 | Eerste toelating |
04-09-2017 | Huidige aanvang tenaamstelling |
25-08-2021 | Vorige vervaldatum apk |
25-08-2022 | Vorige vervaldatum apk |
25-08-2023 | Vorige vervaldatum apk |
25-08-2024 | Vorige vervaldatum apk |
25-08-2025 | Vorige vervaldatum apk |
25-08-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze D-tec Ctd-35-02b opvragen |
Laadvermogen | 24.680 kg |
Massa leeg voertuig | 8320 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 33.000 kg |
Wielbasis | 672 cm |
Lengte voertuig | 1080 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 893 cm |
Technische maximale massa voertuig | 33.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-35-02b opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 4 |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-35-02b opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-35-02b opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-35-02b opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-35-02b opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-35-02b opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
14-07-2020 13:28 | Gevaar losraken deel aan buitenzijde |
22-07-2022 13:52 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
22-07-2022 13:52 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
25-07-2024 11:22 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
17-07-2025 14:55 | Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
17-07-2025 14:55 | Band onvoldoende profiel |
17-07-2025 14:55 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Schades bekijken van deze D-tec Ctd-35-02b.
De gegevens van deze D-tec Ctd-35-02b met kenteken OL82KV (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 27-08-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2011? Of wil je de gedetailleerde waarde van OL82KV weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OL-82-KV. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OL–82–KV één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, L, K en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8 en 2 in OL82KV vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OLKV-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OLÂ 82Â KV, gebruik dan onderstaande zoekbox: