Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | D-tec |
Model | Ctd-35-02b |
Kenteken | OL-83-KH, OL–83–KH, OL 83 KH (gespeld: Otto Lodewijk Acht Drie Karel Hendrik) |
Type | BDCD-2 |
Uitvoering | 3A01L |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2007/46*0217*01 |
Variant | CC |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 51680 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-35-02b opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 04-09-2017 (ruim 8 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 28-07-2011 (ruim 14 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 28-07-2011 (ruim 14 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 03-08-2025 (ruim 1 maand geleden) |
Tijdlijn van de OL83KH |
|
28-07-2011 | Eerste tenaamstelling in nederland |
28-07-2011 | Eerste toelating |
04-09-2017 | Huidige aanvang tenaamstelling |
03-08-2021 | Vorige vervaldatum apk |
03-08-2022 | Vorige vervaldatum apk |
03-08-2023 | Vorige vervaldatum apk |
03-08-2024 | Vorige vervaldatum apk |
03-08-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze D-tec Ctd-35-02b opvragen |
Laadvermogen | 24.680 kg |
Massa leeg voertuig | 8320 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 33.000 kg |
Wielbasis | 672 cm |
Lengte voertuig | 1080 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 893 cm |
Technische maximale massa voertuig | 33.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-35-02b opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 4 |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-35-02b opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-35-02b opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-35-02b opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-35-02b opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-35-02b opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
23-07-2019 11:50 | Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
23-07-2019 11:50 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
23-07-2019 11:50 | Achterlicht glas gerepareerd of bewerkt |
17-07-2020 12:32 | Drukmeetpunt ontbreekt of defect |
25-07-2024 11:14 | Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren |
25-07-2024 11:14 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Schades bekijken van deze D-tec Ctd-35-02b.
De gegevens van deze D-tec Ctd-35-02b met kenteken OL83KH (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 05-08-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2011? Of wil je de gedetailleerde waarde van OL83KH weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OL-83-KH. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OL–83–KH één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, L, K en H als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8 en 3 in OL83KH vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OLKH-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OLÂ 83Â KH, gebruik dan onderstaande zoekbox: