Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Geconditioneerd voertuig |
Merk | D-tec |
Model | Ctd-40-03-db |
Kenteken | OK-41-XV, OK–41–XV, OK 41 XV (gespeld: Otto Karel Vier Één Xantippe Victor) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk v. hart asstel |
Bijzonderheden |
Dit voertuig is samengesteld uit afneembare voertuigdelen met de volgende identificatienummers: Afstand hart koppeling tot hart koppeling: 894 cm In lange en zware voertuigcombinaties toepasbaar. - max. massa oplegger geremd: 42000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-40-03-db opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 16-06-2021 (ruim 4 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 30-09-2009 (bijna 16 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 30-09-2009 (bijna 16 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 30-09-2025 (over 24 dagen) |
Tijdlijn van de OK41XV |
|
30-09-2009 | Eerste tenaamstelling in nederland |
30-09-2009 | Eerste toelating |
16-06-2021 | Huidige aanvang tenaamstelling |
30-09-2021 | Vorige vervaldatum apk |
30-09-2022 | Vorige vervaldatum apk |
30-09-2023 | Vorige vervaldatum apk |
30-09-2024 | Vorige vervaldatum apk |
30-09-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze D-tec Ctd-40-03-db opvragen |
Laadvermogen | 33.800 kg |
Massa leeg voertuig | 10.200 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 44.000 kg |
Wielbasis | 909 cm |
Lengte voertuig | 1189 cm |
Breedte voertuig | 260 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 988 cm |
Technische maximale massa voertuig | 44.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-40-03-db opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-40-03-db opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-40-03-db opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 04 |
Carrosserie (omschrijving) | Geconditioneerd met temperatuurregeling |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-40-03-db opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 17.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-40-03-db opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-40-03-db opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
19-09-2019 16:02 | Fusee(kogel) te veel speling |
19-09-2019 16:02 | Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
09-09-2021 11:31 | Achterlicht werkt niet (goed) |
28-09-2023 13:59 | Remcilinder zit los of is niet goed gemonteerd |
Schades bekijken van deze D-tec Ctd-40-03-db.
De gegevens van deze D-tec Ctd-40-03-db met kenteken OK41XV (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2009? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK41XV weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OK-41-XV. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–41–XV één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, X en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 1 in OK41XV vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKXV-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OKÂ 41Â XV, gebruik dan onderstaande zoekbox: