Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Containercarrier |
Merk | D-tec |
Model | Ctd-40-03d |
Kenteken | OT-49-KG, OT–49–KG, OT 49 KG (gespeld: Otto Theodoor Vier Negen Karel Gerard) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties toepasbaar. Maximum massa trekkend voertuig: 48000 kg - max. massa oplegger geremd: 44000 kg Afstand hart koppeling tot hart koppeling: 727 cm |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-40-03d opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 30-06-2022 (ruim 3 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 30-06-2022 (ruim 3 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 30-06-2022 (ruim 3 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 25-04-2026 (over bijna 8 maanden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 29-06-2022 (ruim 3 jaar geleden) |
Tijdlijn van de OT49KG |
|
29-06-2022 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
30-06-2022 | Eerste tenaamstelling in nederland |
30-06-2022 | Eerste toelating |
30-06-2022 | Huidige aanvang tenaamstelling |
30-06-2023 | Vorige vervaldatum apk |
30-06-2024 | Vorige vervaldatum apk |
30-06-2025 | Vorige vervaldatum apk |
25-04-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze D-tec Ctd-40-03d opvragen |
Laadvermogen | 38.692 kg |
Massa leeg voertuig | 5308 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 44.000 kg |
Wielbasis | 805 cm |
Lengte voertuig | 1036 cm |
Breedte voertuig | 250 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 884 cm |
Technische maximale massa voertuig | 44.000 kg |
Hoogte voertuig | 170 cm |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-40-03d opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 6 |
Aerodynamische voorziening of uitrusting? | N |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-40-03d opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-40-03d opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 08 |
Carrosserie (omschrijving) | Containercarrier |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-40-03d opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 17.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-40-03d opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-40-03d opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
09-05-2023 10:11 | Zijdelingse afscherming niet volgens voorschriften |
09-05-2023 10:11 | Retroreflector vertoont gebrek |
09-05-2023 10:11 | Functieverlies van stootbalk/ -bevestiging |
09-05-2023 10:11 | Achterlicht werkt niet (goed) |
09-05-2023 10:11 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
25-04-2025 10:04 | Achterlicht werkt niet (goed) |
Schades bekijken van deze D-tec Ctd-40-03d.
De gegevens van deze D-tec Ctd-40-03d met kenteken OT49KG (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 02-07-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2022? Of wil je de gedetailleerde waarde van OT49KG weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OT-49-KG. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OT–49–KG één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, T, K en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 9 in OT49KG vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OTKG-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OTÂ 49Â KG, gebruik dan onderstaande zoekbox: