OL-15-GS OL-21-GS

OL-20-GS: D-tec Ctd-40-03db

OL-20-GS Op deze pagina vind je alle informatie over OL–20–GS, een D-tec Ctd-40-03db. Het is een geconditioneerd voertuig uit 2011. De APK van deze Ctd-40-03db vervalt op 13-12-2025 (over ruim 3 maanden).

Wat wil je doen met OL-20-GS?

infoverkopentools

Specificaties van de OL-20-GS

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Geconditioneerd voertuig
Merk D-tec
Model Ctd-40-03db
Kenteken OL-20-GS, OL–20–GS, OL 20 GS (gespeld: Otto Lodewijk Twee Nul Gerard Simon)
Type BDCD-3
Uitvoering XA01L
Typegoedkeuringsnummer e4*2007/46*0218*00
Variant JD
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. balk
Bijzonderheden Afstand hart koppeling tot hart koppeling: 893 cm
In lange en zware voertuigcombinaties toepasbaar.
- max. massa oplegger geremd: 42000 kg
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ctd-40-03db opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 09-04-2020 (ruim 5 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 16-02-2011 (bijna 15 jaar geleden)
Datum eerste toelating 16-02-2011 (bijna 15 jaar geleden)
Vervaldatum APK 13-12-2025 (over ruim 3 maanden)

Tijdlijn van de OL20GS

16-02-2011 Eerste tenaamstelling in nederland
16-02-2011 Eerste toelating
09-04-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
22-11-2021 Vorige vervaldatum apk
22-11-2022 Vorige vervaldatum apk
22-11-2023 Vorige vervaldatum apk
22-11-2024 Vorige vervaldatum apk
13-12-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze D-tec Ctd-40-03db opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 32.800 kg
Massa leeg voertuig 9200 kg
Toegestane maximum massa voertuig 42.000 kg
Wielbasis 893 cm
Lengte voertuig 1168 cm
Breedte voertuig 260 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 965 cm
Technische maximale massa voertuig 42.000 kg
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ctd-40-03db opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Aantal wielen 6
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ctd-40-03db opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ctd-40-03db opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 04
Carrosserie (omschrijving) Geconditioneerd met temperatuurregeling
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ctd-40-03db opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 15.000 kg
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ctd-40-03db opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ctd-40-03db opvragen

APK-gebreken van de OL20GS

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

23-10-2019 16:49 Fusee(kogel) te veel speling
07-10-2020 11:56 Remverschil op 1 as te groot
07-10-2020 11:56 Luchtlekkage reminrichting
07-10-2020 11:56 Luchtlekkage systeemfunctionaliteit aangetast
25-10-2022 16:07 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)

Schades bekijken van deze D-tec Ctd-40-03db.

Bijwerkdatum OL-20-GS

De gegevens van deze D-tec Ctd-40-03db met kenteken OL20GS (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze D-tec Ctd-40-03db?

Schadeverleden van de OL 20 GS

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2011? Of wil je de gedetailleerde waarde van OL20GS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Ctd-40-03db (OL20GS)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OL-20-GS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OL–20–GS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: WL-20-GS, een Buerstner 4208 aanhangwagen uit 1994.
  2. Verandering op plek 2: OK-20-GS, een Kwb P453-sti-h oplegger uit 2008.
  3. Verandering op plek 2: ON-20-GS, een Krone N/a oplegger uit 2014.
  4. Verandering op plek 3: OL-10-GS, een Schmitz Scs 24/l-13.62 bs e b(s01) oplegger uit 2011.
  5. Verandering op plek 3: OL-30-GS, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2011.
  6. Verandering op plek 4: OL-21-GS, een Schmitz Scs 24/l-13.62 bs e b(s01) oplegger uit 2011.
  7. Verandering op plek 5: OL-20-FS, een Veldhuizen P37-4 oplegger uit 2010.
  8. Verandering op plek 5: OL-20-HS, een Lag O3-cc 70 oplegger uit 2011.
  9. Verandering op plek 6: OL-20-GP, een Schmitz Scs 24/l-13.62 e b(s01) oplegger uit 2011.
  10. Verandering op plek 6: OL-20-GV, een Schmitz cargobull Sko 24/l-13.4 fp 45 cool (sko24) oplegger uit 2011.

Meer kentekens met O, L, G en S

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, L, G en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 0 in OL20GS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OLGS-kentekens.

Meer D-tec Ctd-40-03db op voertuig-zoeker.nl

D-tec Ctd-40-03db opleggers

zes D-tec Ctd-40-03db opleggers
Bekijk D-tec Ctd-40-03db opleggers.
6.647 D-tec opleggers
Bekijk D-tec opleggers.

D-tec Ctd-40-03db geconditioneerd voertuigen

drie D-tec Ctd-40-03db geconditioneerd voertuigen
Bekijk D-tec Ctd-40-03db geconditioneerd voertuigen.
28 D-tec geconditioneerd voertuigen
Bekijk D-tec geconditioneerd voertuigen.

De meest verkochte oplegger-modellen van D-tec zijn: D-tec Flexitrailer, D-tec Portmaster, D-tec Fv2006, D-tec Ft-43-03v en D-tec Containercarrier.