Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | D-tec |
Model | Ctd-40-03db |
Kenteken | OL-30-JK, OL–30–JK, OL 30 JK (gespeld: Otto Lodewijk Drie Nul Jan Karel) |
Type | BDCD-3 |
Uitvoering | XA01B |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2007/46*0218*00 |
Variant | JD |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend voertuig: 24000 kg - max. massa oplegger geremd: 42000 kg Afstand hart koppeling tot hart koppeling: 893 cm |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-40-03db opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 25-07-2014 (ruim 11 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 25-07-2014 (ruim 11 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 25-07-2014 (ruim 11 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 04-10-2025 (over 24 dagen) |
Tijdlijn van de OL30JK |
|
25-07-2014 | Eerste tenaamstelling in nederland |
25-07-2014 | Eerste toelating |
25-07-2014 | Huidige aanvang tenaamstelling |
04-10-2021 | Vorige vervaldatum apk |
04-10-2022 | Vorige vervaldatum apk |
04-10-2023 | Vorige vervaldatum apk |
04-10-2024 | Vorige vervaldatum apk |
04-10-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze D-tec Ctd-40-03db opvragen |
Laadvermogen | 33.040 kg |
Massa leeg voertuig | 8960 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 42.000 kg |
Wielbasis | 893 cm |
Lengte voertuig | 1151 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 963 cm |
Technische maximale massa voertuig | 42.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-40-03db opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 6 |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-40-03db opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-40-03db opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-40-03db opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-40-03db opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-40-03db opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
02-10-2019 13:14 | Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet) |
02-10-2019 13:14 | Verbinding stangenstelsel stuurinrichting te veel speling |
02-10-2019 13:14 | Speling sluitinrichting schotelkoppeling te groot |
02-10-2019 13:14 | Wiel of band niet goed afgeschermd |
02-10-2019 13:14 | Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
19-08-2020 14:29 | Wielafscherming ontbreekt |
19-08-2020 14:29 | Band onvoldoende profiel |
15-09-2021 10:58 | Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet) |
15-09-2021 10:58 | Fusee(kogel) te veel speling |
15-09-2021 10:58 | Wiel of band niet goed afgeschermd |
15-09-2021 10:58 | Remlicht werkt niet (goed) |
19-09-2022 16:36 | Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
19-09-2022 16:36 | Stadslicht werkt niet (goed) |
19-09-2022 16:36 | Achteruitrijlicht werkt niet (goed) |
19-09-2022 16:36 | Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 95% >= 90% awet) |
19-09-2022 16:36 | Speling sluitinrichting schotelkoppeling te groot |
19-09-2022 16:36 | Band onvoldoende profiel |
19-09-2022 16:36 | (Zij-)markeringslicht ondeugdelijk bevestigd |
28-09-2023 11:44 | Wielsnelheidssensoren ontbreken/beschadigd/ondeugdelijk |
Schades bekijken van deze D-tec Ctd-40-03db.
De gegevens van deze D-tec Ctd-40-03db met kenteken OL30JK (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2014? Of wil je de gedetailleerde waarde van OL30JK weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OL-30-JK. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OL–30–JK één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, L, J en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 0 in OL30JK vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OLJK-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OLÂ 30Â JK, gebruik dan onderstaande zoekbox: