Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Geconditioneerd voertuig |
Merk | D-tec |
Model | Ctd-40-04db |
Kenteken | OK-23-XY, OK–23–XY, OK 23 XY (gespeld: Otto Karel Twee Drie Xantippe Ypsilon) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk v. hart asstel |
Bijzonderheden |
Afstand hart koppeling tot hart koppeling: 1130 cm In lange en zware voertuigcombinaties toepasbaar. - max. massa oplegger geremd: 42000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-40-04db opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 13-12-2022 (ruim 2½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 13-10-2009 (bijna 16 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 13-10-2009 (bijna 16 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 13-10-2010 (bijna 15 jaar geleden) |
Tijdlijn van de OK23XY |
|
13-10-2009 | Eerste tenaamstelling in nederland |
13-10-2009 | Eerste toelating |
13-10-2010 | Huidige vervaldatum apk |
17-05-2021 | Vorige aanvang tenaamstelling |
13-10-2021 | Vorige vervaldatum apk |
13-12-2022 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze D-tec Ctd-40-04db opvragen |
Laadvermogen | 29.840 kg |
Massa leeg voertuig | 12.160 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 42.000 kg |
Wielbasis | 1127 cm |
Lengte voertuig | 1404 cm |
Breedte voertuig | 260 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 42.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-40-04db opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-40-04db opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-40-04db opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 04 |
Carrosserie (omschrijving) | Geconditioneerd met temperatuurregeling |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-40-04db opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-40-04db opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-40-04db opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
21-08-2019 16:51 | Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
13-10-2020 14:28 | Luchtlekkage reminrichting |
13-10-2020 14:28 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
13-10-2020 14:28 | Waarschuwingsinrichting antiblokkeersysteem geeft defect aan |
Schades bekijken van deze D-tec Ctd-40-04db.
De gegevens van deze D-tec Ctd-40-04db met kenteken OK23XY (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2009? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK23XY weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OK-23-XY. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–23–XY één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, X en Y als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 3 in OK23XY vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKXY-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OKÂ 23Â XY, gebruik dan onderstaande zoekbox: