Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Geconditioneerd voertuig |
Merk | D-tec |
Model | Ctd-40-04db |
Kenteken | OK-27-XY, OK–27–XY, OK 27 XY (gespeld: Otto Karel Twee Zeven Xantippe Ypsilon) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk v. hart asstel |
Bijzonderheden |
Afstand hart koppeling tot hart koppeling: 1130 cm In lange en zware voertuigcombinaties toepasbaar. - max. massa oplegger geremd: 42000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-40-04db opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 17-02-2025 (bijna 7 maanden geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 13-10-2009 (bijna 16 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 13-10-2009 (bijna 16 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 05-12-2025 (over bijna 3 maanden) |
Tijdlijn van de OK27XY |
|
13-10-2009 | Eerste tenaamstelling in nederland |
13-10-2009 | Eerste toelating |
13-10-2009 | Vorige aanvang tenaamstelling |
13-10-2021 | Vorige vervaldatum apk |
13-10-2022 | Vorige vervaldatum apk |
13-10-2023 | Vorige vervaldatum apk |
17-10-2024 | Vorige vervaldatum apk |
17-02-2025 | Huidige aanvang tenaamstelling |
05-12-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze D-tec Ctd-40-04db opvragen |
Laadvermogen | 29.840 kg |
Massa leeg voertuig | 12.160 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 42.000 kg |
Wielbasis | 1127 cm |
Lengte voertuig | 1404 cm |
Breedte voertuig | 260 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 42.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-40-04db opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-40-04db opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-40-04db opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 04 |
Carrosserie (omschrijving) | Geconditioneerd met temperatuurregeling |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-40-04db opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 9000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-40-04db opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Ctd-40-04db opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
26-09-2019 15:59 | Onderdeel reminrichting beschadigd, gescheurd of gebroken |
26-09-2019 15:59 | Band onvoldoende profiel |
15-09-2020 15:26 | Achterlicht werkt niet (goed) |
23-09-2022 11:52 | Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren |
17-10-2023 11:18 | Veerbevestiging ondeugdelijk |
Schades bekijken van deze D-tec Ctd-40-04db.
De gegevens van deze D-tec Ctd-40-04db met kenteken OK27XY (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2009? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK27XY weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OK-27-XY. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–27–XY één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, X en Y als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 7 in OK27XY vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKXY-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OKÂ 27Â XY, gebruik dan onderstaande zoekbox: