OK-39-GG OK-41-GG

OK-40-GG: D-tec Ctd-41-03d

OK-40-GG Op deze pagina vind je alle informatie over OK–40–GG, een D-tec Ctd-41-03d. Het is een voertuig met afneembare bovenbouw uit 2008. De APK van deze Ctd-41-03d is vervallen op 15-11-2023 (bijna 2 jaar geleden).

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OK-40-GG?

infoverkopentools

Specificaties van de OK-40-GG

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Afneembare bovenbouw (voertuig met afneembare bovenbouw)
Merk D-tec
Model Ctd-41-03d
Kenteken OK-40-GG, OK–40–GG, OK 40 GG (gespeld: Otto Karel Vier Nul Gerard Gerard)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. tegen balk
Bijzonderheden Dit voertuig is samengesteld uit afneembare voertuigdelen met de volgende identificatienummers:
In lange en zware voertuigcombinaties toepasbaar.
Tevens voorzien van een koppeling met de volgende gegevens:
Afstand hart koppeling tot hart koppeling: 711 cm
- max. massa oplegger geremd: 42000 kg
- max. massa oplegger geremd: 42000 kg
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ctd-41-03d opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 28-09-2023 (bijna 2 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 22-02-2008 (bijna 18 jaar geleden)
Datum eerste toelating 22-02-2008 (bijna 18 jaar geleden)
Vervaldatum APK 15-11-2023 (bijna 2 jaar geleden)

Tijdlijn van de OK40GG

22-02-2008 Eerste tenaamstelling in nederland
22-02-2008 Eerste toelating
19-07-2013 Vorige aanvang tenaamstelling
19-10-2021 Vorige vervaldatum apk
19-10-2022 Vorige vervaldatum apk
27-09-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
28-09-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
15-11-2023 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze D-tec Ctd-41-03d opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 38.000 kg
Massa leeg voertuig 6000 kg
Toegestane maximum massa voertuig 44.000 kg
Wielbasis 799 cm
Lengte voertuig 1005 cm
Breedte voertuig 250 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 874 cm
Technische maximale massa voertuig 44.000 kg
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ctd-41-03d opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ctd-41-03d opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ctd-41-03d opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 07
Carrosserie (omschrijving) Afneembare bovenbouw
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ctd-41-03d opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 17.000 kg
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ctd-41-03d opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze D-tec Ctd-41-03d opvragen

APK-gebreken van de OK40GG

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

04-10-2019 16:54 Remleiding, dreigend gevaar voor defecten en breuken
04-10-2019 16:54 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)

Schades bekijken van deze D-tec Ctd-41-03d.

Bijwerkdatum OK-40-GG

De gegevens van deze D-tec Ctd-41-03d met kenteken OK40GG (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze D-tec Ctd-41-03d?

Schadeverleden van de OK 40 GG

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK40GG weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Ctd-41-03d (OK40GG)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OK-40-GG. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–40–GG één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MK-40-GG, een Yamaha Xv535 motorfiets uit 1990.
  2. Verandering op plek 1: TK-40-GG, een beige Volkswagen Golf Cl 53 kw aut.k6 personenauto uit 1988.
  3. Verandering op plek 2: OJ-40-GG, een Draco Tza 230 oplegger uit 2006.
  4. Verandering op plek 2: OL-40-GG, een Renders Roc16.30 oplegger uit 2010.
  5. Verandering op plek 3: OK-30-GG, een Groenewegen Dro-12-20 oplegger uit 2008.
  6. Verandering op plek 3: OK-50-GG, een Groenewegen Dro-12-20 oplegger uit 2008.
  7. Verandering op plek 4: OK-41-GG, een D-tec Ct-35-02 oplegger uit 2008.
  8. Verandering op plek 5: OK-40-FG, een Van eck Ut-3b oplegger uit 2007.
  9. Verandering op plek 5: OK-40-HG, een Pacton T3-008 oplegger uit 2008.
  10. Verandering op plek 6: OK-40-GD, een Lag O3-39 04 oplegger uit 2008.
  11. Verandering op plek 6: OK-40-GJ, een De kraker Cf200 oplegger uit 2008.

Meer kentekens met O, K, G en G

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, G en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 0 in OK40GG vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKGG-kentekens.

Meer D-tec Ctd-41-03d op voertuig-zoeker.nl

D-tec Ctd-41-03d opleggers

23 D-tec Ctd-41-03d opleggers
Bekijk D-tec Ctd-41-03d opleggers.
6.647 D-tec opleggers
Bekijk D-tec opleggers.

D-tec Ctd-41-03d voertuigen met afneembare bovenbouw

22 D-tec Ctd-41-03d voertuigen met afneembare bovenbouw
Bekijk D-tec Ctd-41-03d voertuigen met afneembare bovenbouw.
1.719 D-tec voertuigen met afneembare bovenbouw
Bekijk D-tec voertuigen met afneembare bovenbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van D-tec zijn: D-tec Flexitrailer, D-tec Portmaster, D-tec Fv2006, D-tec Ft-43-03v en D-tec Containercarrier.