OD-30-LG OD-51-LG

OD-43-LG: D-tec Cts20c3040g/1+2

OD-43-LG Op deze pagina vind je alle informatie over OD–43–LG, een D-tec Cts20c3040g/1+2. Het is een voertuig met afneembare bovenbouw uit 1994. De APK van deze Cts20c3040g/1+2 is vervallen op 28-06-2022 (ruim 3 jaar geleden).

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OD-43-LG?

infoverkopentools

Specificaties van de OD-43-LG

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Afneembare bovenbouw (voertuig met afneembare bovenbouw)
Merk D-tec
Model Cts20c3040g/1+2
Kenteken OD-43-LG, OD–43–LG, OD 43 LG (gespeld: Otto Dirk Vier Drie Lodewijk Gerard)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. tegen dwarsbalk 310 cm v. hart asstel
Schadeverleden Schades van deze D-tec Cts20c3040g/1+2 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 14-04-2023 (bijna 2½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 21-12-1994 (bijna 31 jaar geleden)
Datum eerste toelating 21-12-1994 (bijna 31 jaar geleden)
Vervaldatum APK 28-06-2022 (ruim 3 jaar geleden)

Tijdlijn van de OD43LG

21-12-1994 Eerste tenaamstelling in nederland
21-12-1994 Eerste toelating
13-03-2017 Vorige aanvang tenaamstelling
28-06-2022 Huidige vervaldatum apk
14-04-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze D-tec Cts20c3040g/1+2 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 39.340 kg
Massa leeg voertuig 7660 kg
Toegestane maximum massa voertuig 47.000 kg
Wielbasis 951 cm
Breedte voertuig 247 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1104 cm
Technische maximale massa voertuig 47.000 kg
Schadeverleden Schades van deze D-tec Cts20c3040g/1+2 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze D-tec Cts20c3040g/1+2 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze D-tec Cts20c3040g/1+2 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Schadeverleden Schades van deze D-tec Cts20c3040g/1+2 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 15.000 kg
Schadeverleden Schades van deze D-tec Cts20c3040g/1+2 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze D-tec Cts20c3040g/1+2 opvragen

APK-gebreken van de OD43LG

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

11-06-2020 14:38 Band beschadigd
11-06-2020 14:38 Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij
28-06-2021 16:53 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet)
28-06-2021 16:53 Hoofdbalk gescheurd
28-06-2021 16:53 Achterlicht werkt niet (goed)
28-06-2021 16:53 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm

Schades bekijken van deze D-tec Cts20c3040g/1+2.

Bijwerkdatum OD-43-LG

De gegevens van deze D-tec Cts20c3040g/1+2 met kenteken OD43LG (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze D-tec Cts20c3040g/1+2?

Schadeverleden van de OD 43 LG

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1994? Of wil je de gedetailleerde waarde van OD43LG weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Cts20c3040g/1+2 (OD43LG)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OD-43-LG. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OD–43–LG één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MD-43-LG, een Vespa P200e motorfiets uit 1982.
  2. Verandering op plek 2: OH-43-LG, een Pacton T3-001 oplegger uit 2004.
  3. Verandering op plek 3: OD-33-LG, een Jumbo To200 S3 oplegger uit 1994.
  4. Verandering op plek 4: OD-42-LG, een Pacton 3142 pl4 oplegger uit 1994.
  5. Verandering op plek 5: OD-43-FG, een Vogelzang Va0 12 27 oplegger uit 1993.
  6. Verandering op plek 5: OD-43-SG, een Jumbo Do270 Z4 oplegger uit 1995.
  7. Verandering op plek 6: OD-43-LF, een Floor Flsd0 12 16 oplegger uit 1994.
  8. Verandering op plek 6: OD-43-LP, een Groenewegen Dro-12-20 oplegger uit 1995.

Meer kentekens met O, D, L en G

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, D, L en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 3 in OD43LG vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ODLG-kentekens.

12 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

21-12-1994 (bijna 31 jaar geleden):
  1. OD-21-LG: Floor Flo-17-28
  2. OD-23-LG: Floor Flo-12-102
  3. OD-26-LG: Pacton Txd 339
  4. OD-29-LG: Bulthuis Ti 27 Zc
  5. OD-30-LG: Vogelzang Vo 12 20 zkb
  6. OD-32-LG: Wot O k s 3 17 28
  7. OD-33-LG: Jumbo To200 S3
  8. OD-34-LG: Talson F 1218
  9. OD-41-LG: Pacton Thd 339
  10. OD-42-LG: Pacton 3142 pl4
  11. OD-51-LG: Floor Flo-17-28h
  12. OD-97-LG: Groenewegen Dr0 10 10b

Meer D-tec Cts20c3040g/1+2 op voertuig-zoeker.nl

D-tec Cts20c3040g/1+2 opleggers

één D-tec Cts20c3040g/1+2 oplegger
Bekijk D-tec Cts20c3040g/1+2 oplegger.
6.647 D-tec opleggers
Bekijk D-tec opleggers.

D-tec Cts20c3040g/1+2 voertuigen met afneembare bovenbouw

één D-tec Cts20c3040g/1+2 voertuig met afneembare bovenbouw
Bekijk D-tec Cts20c3040g/1+2 voertuig met afneembare bovenbouw.
1.719 D-tec voertuigen met afneembare bovenbouw
Bekijk D-tec voertuigen met afneembare bovenbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van D-tec zijn: D-tec Flexitrailer, D-tec Portmaster, D-tec Fv2006, D-tec Ft-43-03v en D-tec Containercarrier.