Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Afneembare bovenbouw (voertuig met afneembare bovenbouw) |
Merk | D-tec |
Model | Euroflex |
Kenteken | OL-15-SK, OL–15–SK, OL 15 SK (gespeld: Otto Lodewijk Één Vijf Simon Karel) |
Type | VCC-01 |
Uitvoering | 3B00H |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2007/46*0082*01 |
Variant | EA |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk |
Bijzonderheden |
Wielbasis: 0730-1008 cm Lengte (L): 0943-1401 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 0815-1274 cm |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Euroflex opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 07-01-2022 (ruim 3½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 10-07-2012 (ruim 13 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 10-07-2012 (ruim 13 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 27-08-2026 (over bijna 1 jaar) |
Tijdlijn van de OL15SK |
|
10-07-2012 | Eerste tenaamstelling in nederland |
10-07-2012 | Eerste toelating |
23-06-2018 | Vorige aanvang tenaamstelling |
17-08-2021 | Vorige aanvang tenaamstelling |
07-01-2022 | Huidige aanvang tenaamstelling |
10-07-2022 | Vorige vervaldatum apk |
10-07-2023 | Vorige vervaldatum apk |
10-07-2024 | Vorige vervaldatum apk |
25-07-2025 | Vorige vervaldatum apk |
27-08-2025 | Vorige vervaldatum apk |
27-08-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze D-tec Euroflex opvragen |
Laadvermogen | 37.878 kg |
Massa leeg voertuig | 5122 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 43.000 kg |
Breedte voertuig | 247 cm |
Technische maximale massa voertuig | 43.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Euroflex opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 6 |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Euroflex opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Euroflex opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 07 |
Carrosserie (omschrijving) | Afneembare bovenbouw |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Euroflex opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 16.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Euroflex opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Euroflex opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
07-06-2021 15:02 | Koppelingspen te veel gesleten |
07-06-2021 15:02 | Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
30-05-2022 16:56 | Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
25-05-2023 16:23 | Hoofdbalk gescheurd |
Schades bekijken van deze D-tec Euroflex.
De gegevens van deze D-tec Euroflex met kenteken OL15SK (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-08-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2012? Of wil je de gedetailleerde waarde van OL15SK weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OL-15-SK. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OL–15–SK één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, L, S en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 5 in OL15SK vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OLSK-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OLÂ 15Â SK, gebruik dan onderstaande zoekbox: