Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Containercarrier |
Merk | D-tec |
Model | Flexitrailer |
Kenteken | OP-24-NX, OP–24–NX, OP 24 NX (gespeld: Otto Pieter Twee Vier Nico Xantippe) |
Type | VCC-01 |
Uitvoering | DBAA |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2007/46*0082*06 |
Variant | F |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | op r. balk |
Bijzonderheden |
afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 0816-1200 cm Lengte (L): 0943-1401 cm Wielbasis: 0740-0993 cm |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Flexitrailer opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 09-01-2017 (bijna 9 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 09-01-2017 (bijna 9 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 09-01-2017 (bijna 9 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 21-02-2026 (over bijna 6 maanden) |
Tijdlijn van de OP24NX |
|
09-01-2017 | Eerste tenaamstelling in nederland |
09-01-2017 | Eerste toelating |
09-01-2017 | Huidige aanvang tenaamstelling |
23-01-2022 | Vorige vervaldatum apk |
23-01-2023 | Vorige vervaldatum apk |
31-01-2024 | Vorige vervaldatum apk |
31-01-2025 | Vorige vervaldatum apk |
21-02-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze D-tec Flexitrailer opvragen |
Laadvermogen | 38.181 kg |
Massa leeg voertuig | 4819 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 43.000 kg |
Breedte voertuig | 247 cm |
Technische maximale massa voertuig | 43.000 kg |
Hoogte voertuig | 152 cm |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Flexitrailer opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Flexitrailer opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Flexitrailer opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 08 |
Carrosserie (omschrijving) | Containercarrier |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Flexitrailer opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 16.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Flexitrailer opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze D-tec Flexitrailer opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
23-01-2020 12:21 | Remlicht werkt niet (goed) |
23-01-2020 12:21 | Achterlicht werkt niet (goed) |
23-01-2020 12:21 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
23-01-2020 12:21 | Richtingaanwijzer werkt niet (goed) |
21-01-2022 16:38 | Opspatafscherming ontbreekt |
21-01-2022 16:38 | Lijnmarkering niet volgens voorschriften |
21-01-2022 16:38 | Richtingaanwijzer werkt niet (goed) |
31-01-2023 11:06 | Lijnmarkering niet volgens voorschriften |
Schades bekijken van deze D-tec Flexitrailer.
De gegevens van deze D-tec Flexitrailer met kenteken OP24NX (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP24NX weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-24-NX. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–24–NX één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, N en X als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 4 in OP24NX vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPNX-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 24Â NX, gebruik dan onderstaande zoekbox: