OR-32-NR OR-34-NR

OR-33-NR: D-tec Flexitrailer

OR-33-NR Op deze pagina vind je alle informatie over OR–33–NR, een D-tec Flexitrailer. Het is een containercarrier uit 2018. De APK van deze Flexitrailer vervalt op 01-11-2025 (over bijna 2 maanden).

Wat wil je doen met OR-33-NR?

infoverkopentools

Specificaties van de OR-33-NR

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Containercarrier
Merk D-tec
Model Flexitrailer
Kenteken OR-33-NR, OR–33–NR, OR 33 NR (gespeld: Otto Rudolf Drie Drie Nico Rudolf)
Type VCC-01
Uitvoering DBAA
Typegoedkeuringsnummer e4*2007/46*0082*10
Variant F
Europese voertuigcategorie O4
Bijzonderheden Lengte (L): 0953-1401 cm
afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 0821-1277 cm
Wielbasis: 0740-0993 cm
Schadeverleden Schades van deze D-tec Flexitrailer opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 01-11-2018 (bijna 7 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 01-11-2018 (bijna 7 jaar geleden)
Datum eerste toelating 01-11-2018 (bijna 7 jaar geleden)
Vervaldatum APK 01-11-2025 (over bijna 2 maanden)

Tijdlijn van de OR33NR

01-11-2018 Eerste tenaamstelling in nederland
01-11-2018 Eerste toelating
01-11-2018 Huidige aanvang tenaamstelling
01-11-2021 Vorige vervaldatum apk
01-11-2022 Vorige vervaldatum apk
01-11-2023 Vorige vervaldatum apk
01-11-2024 Vorige vervaldatum apk
01-11-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze D-tec Flexitrailer opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 39.166 kg
Massa leeg voertuig 4834 kg
Toegestane maximum massa voertuig 44.000 kg
Breedte voertuig 247 cm
Technische maximale massa voertuig 44.000 kg
Hoogte voertuig 135 cm
Schadeverleden Schades van deze D-tec Flexitrailer opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze D-tec Flexitrailer opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze D-tec Flexitrailer opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 08
Carrosserie (omschrijving) Containercarrier
Schadeverleden Schades van deze D-tec Flexitrailer opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 17.000 kg
Schadeverleden Schades van deze D-tec Flexitrailer opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze D-tec Flexitrailer opvragen

APK-gebreken van de OR33NR

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

15-10-2021 12:35 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
15-10-2021 12:35 Band beschadigd
15-10-2021 12:35 Wielafscherming ontbreekt
15-10-2021 12:35 Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd of verwijd
10-10-2022 11:16 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
10-10-2022 11:16 Band beschadigd
10-10-2022 11:16 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
10-10-2022 11:16 Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd of verwijd
10-10-2022 11:16 Mistachterlicht werkt niet (goed)
03-10-2023 11:00 Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd
03-10-2023 11:00 Luchtlekkage systeemfunctionaliteit aangetast

Schades bekijken van deze D-tec Flexitrailer.

Bijwerkdatum OR-33-NR

De gegevens van deze D-tec Flexitrailer met kenteken OR33NR (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze D-tec Flexitrailer?

Schadeverleden van de OR 33 NR

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR33NR weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Flexitrailer (OR33NR)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OR-33-NR. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–33–NR één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MR-33-NR, een Moto-guzzi Nevada 750 motorfiets uit 1993.
  2. Verandering op plek 1: WR-33-NR, een Hapert R aanhangwagen uit 1997.
  3. Verandering op plek 2: OP-33-NR, een D-tec Flexitrailer oplegger uit 2017.
  4. Verandering op plek 2: OS-33-NR, een Feldbinder Eut 37.3 oplegger uit 2008.
  5. Verandering op plek 3: OR-23-NR, een Krone N/a oplegger uit 2018.
  6. Verandering op plek 3: OR-43-NR, een Fliegl/hangler Sds 390 oplegger uit 2018.
  7. Verandering op plek 4: OR-32-NR, een D-tec Flexitrailer oplegger uit 2018.
  8. Verandering op plek 4: OR-34-NR, een D-tec Flexitrailer oplegger uit 2018.
  9. Verandering op plek 5: OR-33-LR, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2018.
  10. Verandering op plek 5: OR-33-PR, een Kassbohrer Maxima oplegger uit 2018.
  11. Verandering op plek 6: OR-33-NP, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2018.
  12. Verandering op plek 6: OR-33-NS, een Pacton N/a oplegger uit 2018.

Meer kentekens met O, R, N en R

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, N en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 3 in OR33NR vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORNR-kentekens.

Meer D-tec Flexitrailer op voertuig-zoeker.nl

D-tec Flexitrailer opleggers

2.780 D-tec Flexitrailer opleggers
Bekijk D-tec Flexitrailer opleggers.
6.647 D-tec opleggers
Bekijk D-tec opleggers.

D-tec Flexitrailer containercarriers

2.230 D-tec Flexitrailer containercarriers
Bekijk D-tec Flexitrailer containercarriers.
4.115 D-tec containercarriers
Bekijk D-tec containercarriers.

De meest verkochte oplegger-modellen van D-tec zijn: D-tec Flexitrailer, D-tec Portmaster, D-tec Fv2006, D-tec Ft-43-03v en D-tec Containercarrier.